Gå til innhold

Hopper glad inn her :)

Jordbær1975

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg kan endelig komme inn til dere. Testet positivt på lørdag, og er ca 5 uker på vei. Ufattelig dette her. Vi klarte det selv like før vi skulle starte icsi-behandling.

Jeg er imidlertid veeeeeldig bekymret for at dette skal gå galt, og føler jeg ikke helt tillater å glede meg enda, siden vi har prøvd så lenge på dette (3 år). Er det andre som har det på samme måte?

Ellers føler jeg hele tiden et slags "press" i magen, nesten mens-murringer. Så nå sitter jeg her da, og lurer på om andre har det på samme måte?

Benytter anledningene til å ønske alle dere andre nygravide lykke til :)

Klem fra

Fortsetter under...

Heisann Jordbær1975,

Jeg kunne ha signert ditt innlegg:-)

Sitter med samme engstelse og samme følelsen i magen.

Jeg testet også positivt på lørdag- HELT UVIRKELIG:-))))))))

Tror presset og murringene, stikkinger og alt det er bra.

*krysser fingrene for det!!*

Og selvfølgelig: Velkommen til denne siden!! Det finnes ikke bedre plass å være!!

Klemmer

Annonse

Hei

Prøvd i 5 år og endelig etter 1 ivf forsøk ble vi gravid etter uttallige aborter, så ja nervøs det er vi ja men må bare fokusere på at det går bra. Går på Albyl e som er blodfortynnende og håper det det hjelper til at spiren vår sitter,eller spirene ,he,he får spørsmålet blir jo den dagen vi skal å¨ul etter påske om det er to bankende hjerter der;-)

Vel mensmurringer og stikkinger har jeg i fleng så vi får håpe alle her at det bare er positive tegn,

Lykke til videre

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...