Gå til innhold

Æsj, da ringte Ullevål


Gjest

Anbefalte innlegg

Har vært der to ganger og tatt blodprøver av eldste jenta vår; Emma. Hun er veldig kort og veier for lite, har for lite veksthormoner i kroppen.

Så nå må vi en natt på overvåking, og så begynne med sprøyter hver dag...Håpet vi skulle slippe det!

Stakkars lille jenta mi:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må ta hver dag fram til puberteten...Må inn på kontroll med Sofie og da siden hun er lavere enn Emma var på samme alder.

Emma er nå 2 år og 7mndr, veier 11,8kg og er 83cm

Sofie er snart 8 mndr, veier nå 7,5kg og 67cm.

 

Synes de er perfekte begge to jeg da:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, hørtes ikke noe greit ut! Jeg synes også snuppene dine er kjempe perfekte:-)

De fyller seg selv fra topp til tå:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke ut som noe serlig nei! Håper dere slipper det, hun er jo utrolig nydelig ....Men er ho så liten da, kan ikke huske jeg merket meg at ho var lita når ho var med på onkel donald!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette høres ikke noe særlig ut. Jeg har sprøyteskrekk selv. Benjamin er ikke store pluggen heller. 8kg og 67cm.....Helsesøster reagerer ikke på det...han følger kurven sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de begge ser helt normale ut, men ble henvist videre på 2 prs kontrollen pga hun lå langt under på denne kurven deres. Synes det er litt synd at man skal følge den slavisk, ellers er man utenfor normalen.

Jeg er bare 157 høy, jeg er høyest av damene i min familie, så tror ikke jentene mine blir 170 uansett. Jeg har da klart meg bra selv om jeg er liten synes jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av helsesøster at jeg ikke kom til å bli høyere enn 140! Men jeg er like høy som deg, Hilde. Ingrid er faktisk normallang, selv om pappaen ikke er mer enn 175 cm. Men hun har innmari korte bein!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jo både positivt og negativt... Så fint at de har funnet ut av dette og kan hjelpe lillejenta di! Samtidig ser jeg jo at det er leit for henne å måtte sette sprøyte daglig for dette..

 

Dette kommer dere fort inn i, tynne sprøytespisser gjør det lettere. Bare vær sterke med henne, belønning i form av klistremerker hjelper jo alltid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...