Gå til innhold

ul uke 10+0, den STØRSTE opplevelsen i mitt liv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har jeg vært gjennom den største opplevelsen så langt i mitt liv.

Det er ikke så lenge siden jeg var her inne og prøvde sammen med dere, og det var så spennende!!! Hver ikm!!!!! (og skuffelsen var lettere når jeg var sammen med flere her inne som trøstet).

Vi fikk se den NYDELIGST lille krabaten på jord......

Den viftet med armer og bein og så ut til å trives godt:)

Den var 2,2cm og hadde hjertefrekvens på 171. Så jeg har nok feilberegnet litt, termin er 28.10:) ikke 26.10. Men men:)

Fikk ny time den 19.04. Da skal jeg også til legen og høre hjertet gratis. Gjør det gjerne to ganger samme dagen jeg:) hehehehehe!!

Jeg bare gråt når jeg så den... Det var helt overveldende...

Så nå ønsker jeg dere lykke til alle sammen, og særlig dere som er første gang, for det var virkelig heeeeeelt spesielt.....

STOR KLEM FRA BEREDT MED HJERTEVENN!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt utrolig den opplevelsen ja... ! :-) og den er like utrolig uanset hvor mange ganger du har sett det för. ..

Er enda noen uker til jeg skal dit- og jeg gleder meg virkelig til á se den lille som vokser inni meg og som jeg gleder meg sá til á bli kjent med:-))

stoor klem til deg fra meg :-)

Skrevet

Aah, det hoertes flott ut! Saa nydelig aa se noe bo og leve inni seg, forstaar det maa ha vaert fantastisk... =o) Vel, da skoenner du virkelig at du akkurat naa gjoer det viktigste i hele ditt liv, det aa baere paa et foster som en vakker dag skal bli en baby. Nyt gledesrusen og ha det helt fortreffelig videre.

Skrevet

Tusen takk begge to, ja det var skikkelig rart.......

Den ser litt rar ut enda, men neste gan den 19 april skulle det meste være på plass:)

Lykke til med prøvingen!!

**************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

Drysser litt babystøv kun til deg Femina:)

Skrevet

Tusen takk...luksusstoev!! =o)))) Det ble jeg glad for! *suger til meg* Naa trengs alt babystoev som oppdrives kan. Holder litt pusten her ja, og tester litt hver morgen. Har en god magefoelelse, men er ogsaa realistisk. Takk igjen!

Skrevet

Ååååh! Så fantastisk!

Kan ikke vente til det blir min tur!!!!

*nesten litt misunnelig*

MAAAASSSE lykke til med resten av svangerskapet!

Stoooooor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...