Gå til innhold

Har vært på ul i dag og ble bekymret.


barbamamma79 - venter nr 4

Anbefalte innlegg

I følge legen er jeg 7+3 i dag. Han fant et bankende hjerte og mente alt så normalt og bra ut. Men jeg får ikke dette til å stemme. Mener at jeg er ca 9+0 i dag pluss/minus noen dager. Hvis jeg er 7+3 fant befruktningen sted 11feb i følge babyverden. Men jeg testet tydelig positivt 14 feb. Man kan da ikke få positiv test så tidlig? 3 dager etter befruktning?? Dette stemmer heller ikke med datoer for sengekos. Vi gjorde en innsats den 31 jan, og så reiste mannen bort på jobboppdrag. Så nå er jeg selvfølgelig bekymret for at barnet i vokser normalt. Noen som har opplevd noe lignende? Kan ul vise feil så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg hadde første dag i sise mens 11 jan. Men har normalt litt lange sykluser. Men ikke så lange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det veldig rart. Jeg hadde min siste mens 19 januar. Testet positivt den 11 februar (el var 31.01).

 

Så vi skulle vel være ca likt tror jeg????

 

Jeg har skrevet 10+0 i dag, men jeg mente jo 9+0 (uff - går i surr her).

 

Så du skal jo være rundt 9 du også da???

 

Hva sa han at han så på ul??? Sa han str og hjertefrekvens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Beredt,

 

Ja, jeg trodde jeg lå likt som deg. Hadde beregnet termin til 26.10 jeg og. Hjertefrekvensen så fin ut. Da jeg sa at jeg ikke fikk dette til å stemme så han bare at befruktningen kan ha vært senere enn jeg trodde. Skal tilbake den 18/4, så får leve med bekymringene mine frem til da:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal tilbake 19.04....

 

Min lille var 2.2cm og hadde hjertefrekvens på 171. Det var helt normal utvikling sa min lege.

 

Er du sikker på at du ikke skulle tatt ul hos en annen før så du slipper å lure??? Kan jo ta på psykisk å gå rundt og ikke vite....

 

Nå har du ihvertfall mine mål å sammenligne med.

 

Virket veldig rart å bli satt såpass tilbake syntes jeg. Han kan umulig ha gjort jobben sin rett. Nå blir jeg sint på legen din!!!! (hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husk på at utviklingen er forskjellig fra foster til foster. Jeg har hat slike avvik jeg også uten at det har hatt noe å si...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min lille ble målt til bare 12 mm. Det er godt å høre at det er flere som har opplevd avvik noralill. Jeg får håpe det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok ikke legen utgangspunkt i fosterets uke og ikke din da tro?er jo mange måter å regne et svangerskap på,og plusser du jo på to uker så er du jo ca der du mener du er? eller hur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...