Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Leste svaret ditt for lenge siden, men fikk aldri somlet meg til å svare. Går det bra nå? Fungerer du greit? Har veldig lyst på et barn til, men er livredd for at det blir like ille som sist, Man vil jo gjerne ta seg av det barnet man allerede har også. Håper du merker stor forskjell fra forrige gang og er ute og triller som bare det:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8713799-rockesmurf-hvordan-g%C3%A5r-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, joda her er jeg...iallfall innimellom. ikke så mye tid til å være på nett med to små.... Jeg anbefaler deg absolutt å prøve en gang til, men vent til det første barnet er rundt 3 år...kjempe viktig at du kan forklare at du ikke kan løfte, at det går trapper selv, bleiefri osv...det har masse å si!!!! jeg var mye bedre denne gang, men var nok mye dårligere enn den vanlige bekkenløse damen igata...om du skjønner...og jeg sliter enda, men er bedre enn sist. Nå har jeg begynt med therapimaster trening,håper det gir resultater. har gått mye til kiropraktor, men føler jeg må slutte med det...koster sinnsykt masse penger. men sliter med låsninger og er liksom blitt litt avhengig av kiropr. Jeg rusler noen turer, men kan ikke gå på shopping. Men det som er positivt er at det ikke lenger tar ;slik som før;en uke før jeg kommer meg etter en aktiv dag. Jeg er dårlig den kvelden, og veldig sliten i bekken når jeg legger meg, men er bedre når jeg våkner. Det tar jeg som et godt tegn...men kjenner det sliter litt på psyken. Jeg er lei av å være den som alltid må sitte, ikke kan bære,løpe osv. Savner veldig å være den gamle jeg...var veldig aktiv og sporty før jeg ble gravid...nå føler jeg meg som en 80 åring ......

men uansett når jeg ser på barna mine så er det jo verd alt slitet, men det blir ikke flere.....selv om jeg har lyst på 3...men en skal jo også være mamma for de barna en får også...

Dersom du blir gravid så må du si fra så kan du få masse info og navn på folk som kan hjelpe deg gjennom neste svangerskap fra meg....som sagt, så gikk det faktisk bedre denne gang.....men måtte ta utrolig mange forhåndsregler......tidlig sykemelding/sofasliting/redusert sosial aktivitet/vaskehjelp/masse penger til behandling...osv

men lykke til....er du bra nå eller??? hva funket best av behandling for deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...