Gå til innhold

Babyfotografering.


AMINE

Anbefalte innlegg

Noen som har vært til babyfotografering?

Det var jeg og Emre i dag. Jada, tok med meg gutten til fotografen. Emre er en veldig blid gutt bestandig, og smiler til ALLE. Da vi kom og hilste på fotografen satte han opp DET smilet til henne. Da kameraet var oppe, og han satt klar, bestemte han seg for å bli Mr. Alvorlig. Vi fikk muligens dratt et par små glis ut av han, men så alvorlig har han aldri vært før. Måtte le av han jeg altså.

Han snurpa sammen leppa til og med:-)

 

Men fotografen sa at det kom til å bli mange fine bilder pga av uttrykkene hans. Masse lure blikk o.l.

Hvis jeg ikke er fornøyd, får jeg ta fler. Hehe-lille stabukken min:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja er det ikke typisk!??! Jeg holder på sånn hver dag jeg da, Mira smiler dagen lang, men med en gang mamma skal knipse litt er det alle mulige andre grimaser eller et "jeg-er-bare-en-stakkars-baby"-blikk ;-)

 

Har akkurat nåvært å henta bilder og takkekort hos fotografen jeg da! Ble kjempefornøyd. Tok når hun var 5 uker. Var ute etter sånn nyfødt-look på bildene, og siden hun var såpass liten som 5 uker gammel fikk vi looken :-)

Sånn hengende på pappas arm, sammekrøket på magen etc. Tenkte å ta nye ved 6 mnd og 1 år.

 

Sikker på at du får flotte bilder! Er artig med grimase-bilder og , hvertfall hvis dere får noen som er "typisk" ham :-) Du får si ifra hvordan de ble da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...