Gå til innhold

Her var det jammen stille idag...


MM med spire

Anbefalte innlegg

Hva gjør dere i dag da???

Ute i solen??

 

Her er det skikkelig påskevær, men jeg er ikke helt i form så vi får holde oss inne :(

Henning sover på verandaen da...så han får nå nyte vårværet litt...

 

Smårydder/vasker litt, og legger på litt mere vårlige og lyse duker

Gjør seg det :))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

sitter inne vi... sambo er hjemme fra jobb i dag... brukte meg som unskyldning til og ikke gå på jobb.. sa jeg var syk og at han måtte passe lille gutt... drit dårlig gjort.. så jeg får ikke gått tur i dag(i tilfelle noen han jobber med ser meg sier han)sperre meg inne på den måten der er jo MEGA fint vær i dag--.. hmmm. så sambo har gått til butikken med lille gutt og jeg har fått ryddet og vasket litt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Da var det godt for noe da, synes det er mye enklere å vaske når jeg er alene jeg...ingen liten tøffing som får meg til å heller tenke på andre ting :)... men skjønner at du kunne tenkt deg en tur ut idag :)

Håper det er like fint i morgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi vært på babyfotografering. Kjempefint vær her også, men Emre er forkjøla, så vi holder oss inne nå. Nå sover Emre, og jeg har fått starta på middagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint vær hær å... men æ har hauverk og e så trøtt at æ hold på å dø snart.... koffør i allverdn skal mine små pia våkn klokka seks om morran?????? Lillesnupp har i tellegg vært våken fire ganga i natt å sku ha pupp, å da har ho tulla masse så æ bynn å bi sår.... Størsta har vært skikkeli ravat i dag, og Julie har ikke villa søv nå særli...

 

Men ho har rulla fra mage tel rygg før første, andre og tredje gang i dag ;D Også har ho tatt situps i fanget tel mammaen... men e utruli selskapssjuk i dag...

 

Æ træng verkeli meir søvn nu... Heldivis tar nu sambo påskeferie fra fredagen av så da får æ vel førhåpentlivis tatt mæ litt igjen...

 

Har dog fått vaska litt klea, men på langt nær nok... hær e tonnevis av skjettnklea, og ikke har æ fått bakabrød, så det må æ få gjort i morra...

 

Bei et sytat innlegg i dag... håpa dåkker andre har en førtreffeli dag....

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, i dag måtte jeg bare ut i det deilige været! Sambo er jo hjemme etter å ha skadet øyet sist uke, så han og Mira slappa av mens jeg var ute og kjøpte sånn Min babybok. fant endelig den perfekte boka :-) Rosa og litt scrapbok-aktig, med masse å fylle inn.

Så dro jeg hjem og Mirajenta og jeg gikk en lang tur. Etter det sovna hun på sofaen (og sover ennå) mens jeg kjørte og hentet bilder og takkekort hos fotografen. Er så utrolig deilig med vårvær, får 1000 nye krefter! (og det trengs ;-) ) .

 

Kjedelig at du er i dårlig form da! Ta det med ro og hvil deg så godt du kan. Kommer nok mange fine dager fremover nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...