Gå til innhold

Får fnatt av jenteklærene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff seg eg bare!

Heilt greit me rosa klær, men synes at mesteparten av jenteklær der ute e med blonde på, og at d e alt for sukkersøtt..

Slit sikkeli med å finne nån klær som eg synes e kul.

D e jo masse kjola og andre sånne overpynta jenteklær, mens gutteklær avdelinga har mange forskjellige sparkebukser både i fasong, farge og mønster.

Har faktisk bynnt å kjøpe masse nøytrale klær til lillejenta mi, og har faktisk kjøpt ei dongeribukse med strikk i føttern, og på magen på gutteavdelinga.

Jente dongeribuksene var uten strikk og me masse unødvening pyntegreier og blondegreier på.

Synes at d blir for mye av d gode....

(Har masse rosa klær som e uten blonde, og som e veldi fint og tøfft...men har også fokusert på å kjøpe klea i grønt åg sånne nøytrale klea).

Synes dessuten at gutteavdelingene har flere farger å velge mellom og flere plagg med forskjellige farger. Brunt/beige/grønt/blått/hvitt osv

De fleste jenteplagg avdelingene har bare rødt/rosa.

Også har man jo de nøytrale variantene som blir gul og hvitt åg grønn.

Koffer ikkje lage nån jenteklær som e grønn og lilla?

Litt unødvenig tråd, men blir bare litt sånn små hormonell:p

Flere som e litt frustrert over butikkan?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter gutt og syns gutteklærne rundtforbi er fæle..

Skulle nesten ønske jeg skulle få jente,så jeg kunne kjøpt jenteklær,for de syns jeg er mye finere...

Men ,nå blir det jo gutt,og jeg har kjøpt veldig mye lyse og nøytrale klær..

Skrevet

Jeg venter gutt og synes utvalget er skikkelig dårlig, synes det er MYE mer jenteklær i butikkene! :)

Og så liker jeg ikke at klærne skal være så "tøffe", synes ikke det er fint med hodeskaller o.l. på klær til babyer og små barn. Og ellers er det veldig mange todelte sett, med skjorter og bukser i stive stoffer, og med unødvendig mange tykke sømmer. Det kan umulig være behagelig for en liten baby å ha på sånne klær. Skjønner ikke helt at folk kjøper sånt, tenker de ikke på hvordan det er for en liten kropp å bli pakket inn i sånt..? Jaja, hver sin smak. :)

Skrevet

Kan jo legge til at jeg liker veldig godt de retro-klærne på Lindex! Er kjempeglad for at det er "in" akkurat nå, sånn at jeg får kjøpt så kule klær i butikken! Elsker retro-greier! :D

Skrevet

Har gutt og venter gutt, og ser nydelige grønne kjoler, lilla bukser, orange gensere og mye rosa i jente avdeligne. Gutten min på 2 er stor, og det finnes knapt andre alternativer enn militær-grønt, grått og brunt! Hodeskaller, Spiderman og andre skumle greier.. Hvor er de sterke fargene? Litt grønt, orange, eller til og med litt dyp blå?? (I fjor var jeg møkka lei baby-blå, og det sitter litt i enda..)

Frustrert, ja!

Skrevet

Jeg skjønne ikke dette helt.Har jente på 3 selv og venter nå gutt. Nå er jeg blitt veldig glad i rosa, heldigvis, for det er det mye av for jentene, men når det gjelder broderier, blomster og dill dall på klærne kommer det nok an på hvor man kjøper/kikker.Synes ofte H&M kan bli for "mye" med broderier ol, men går man i andre butikker/internettbutikker så er det utrolig mye forskjellig og bra.Når det gjelder min korte erfaring på guttefronten så blir jeg fort lei av å se på H&M med blått, brunt og grønt, men de skal ha skryt for å ha fått inn litt eplegrønt og turkis nå i det siste...håper det fortsetter.Ellers er jeg forelsket i MEXX, de har mye fint for begge vil jeg si.Men er det dårlig utvalg der man bor, gå på nettet, umettelig utvalg!

Skrevet

Har dere vært på Exit eller Okaidi (finnes på Aker Brygge Shopping og Oslo City)? De har mye fint synes jeg. De har vel netthandel også for de som ikke bor i Oslo. (finnes sikkert i andre byer) Ellers er Fix serien til Lindex veldig bra. Synes det er mye fint til både gutter og jenter jeg, men man må lete litt og gjerne sette sammen ting fra flere ulike butikker. Er man villig til å gå litt opp i pris er Mexx serien kjempetøff....

Skrevet

sjekk på barnas beste... masse kuuuule klær til jenter... :) også mye å velge i på barnas hus og på exit.... ikke smart å dra på h&m, cubus, lindex o.l om man ikke vil ha originale kjedelig klær...;) sjekk ut litt andre steder...

Skrevet

Har hvert enn del på exit, mye bra der, i hvertfall før jul...

Men no etter jul så bynnte d å dabbe litt ned på klærne anngående jentefronten, hørte litt me butikken hvorfor de ikkje hadde så bra utvalg lenger blandt jenteklær, og da sa hun at d virket som de fleste kjøpte gutteklær for tiden, derfor bestilte de inn litt mer gutteklær.

Synes at cubus e dritt når d gjeld barneklær generelt.

Har funnet mest på exit, og på hm... men exit er desidert best:)

Men d kommer jo litt ann på smak å behag da:)

Har også funne jenteklær i både grønt og lilla og brunt, poenget mitt var bare d at eg syntes at d va et stort overtall av blonde/rosa greier.

hehe.. Men venninna mi som får gutt synes at d er lite utvalg i gutteklær, og går å drømme seg litt bort i jenteavdelinga:)

Skrevet

Jeg anbefaler Polarn & Pyret, der har de barneklær ikke sånne dumme gutte og jenteklær. Grønne, brune, stripete og fine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...