Gå til innhold

Har2gutter-fåren3.! Sniker i køen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg vært på nok en time på sykehuset hvor jeg fikk hinneforløsning og akupunktur.

Det var blitt litt mer modent siden mandag, men ikke mye. Slimproppen har nå gått.

SKal legges inn i morgen kl. 9 for igangsetting. SÅ da håper jeg det ikke tar alt for lang tid, og at jeg sniker meg forbi noen av dere i køen.

Var heldigvis en kvinnelig lege der i dag som tok den avgjørelsen, siden den forrige mannlige var helt håpløs.

Nå begynner jeg virkelig å grue meg, og håper at det ikke blir en tyngre fødsel siden jeg skal settes i gang.

Til dere andre

Lykke til videre :=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste senest i dag i Gro Nylanders bok at det var gjort en undersøkelse på igangsatt fødsel kontra "spontan-fødsel", og det var ingen forskjell i bruk av smertelindring eller hvor mange som syns det var greit og ugreit.

Har jo lest en del innlegg her inne med damer som har sagt det var værre å bli igangsatt, men også mange som har sagt at det ikke spilte noen rolle! Alle fødseler er forskjellig, så det er vel tilfeldig at noen har hatt værre igangsettelser enn vanlig fødseler?

Lykke til! :-)

Skrevet

Ja, jeg får håpe jeg er en av de som ikke synes det blir værre da.

Er så fryktelig sliten, så jeg ser skikkelig mørkt på fødselen.

Håper ikke det tar et døgn eller to, det har jeg ikke krefter til.

Kjenner at nervene begynner å bli på høykant nå, og det merker babyen også. Han er skikkelig urolig.

Da får dere vel ikke høre fra meg for det hele er over.

Til de av dere som går å venter, vil jeg bare si LYKKE TIL!

Skrevet

Åhhhh.... tenk at kanskje på disse tider imorgen så holder du kanskje babyen din. Håper du får en kjempe fin fødsel og lykke til!!!!

Skrevet

heiii:-)

åh, lykke, lykke til:-)

må legge inn et innlegg når du er ferdig med det hele og har kommet deg litt igjen da:-)

så bra det var en kvinnelig lege der i dag, da som tok det på alvor...

Er ikke sikkert det å bli igangsatt blir så fælt for deg som er 3.gangs, og iom at du har blitt modnet litt fra før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...