Gå til innhold

Er det flere Porsgrunnsjenter her??


*Netta* har 2 prinsesser <3

Anbefalte innlegg

Ja,det skjønner jeg godt =)) Jeg vil være 14+5 når jeg skal. Er da 2 uker og 4 dager til ordinær ultralyd, men ønsker en før.

Får besøk av mamma og bestemor som jeg da har lovet skulle få være med på den ordinære, så ønsker liksom å få sett den lille bare oss alene først =) Regner med jeg blir å ta en ultralyd privat litt senere også når den er blitt en del større, sånn rundt uke 25. Synes ultralyd er så utrolig morsomt og spennende. Har tidligere bare vært på ultralyd av den gamle typen, så gleder meg veldig til å få se hvordan det bli med 3D =)

 

Ja, uff hagearbeid...hehe =)

 

Jobber du eller er du hjemme om dagene?

Jeg er sykemeldt pga svangerskapskvalme og bekkenproblemer, men skal bynne å jobbe litt igjenn neste mandag. Det skal bli godt =)

Var hos fysioterapaut i dag, så skal begynne med basseng trening 2 dager i uka i heistad hallen

 

Uff, nå kommer vel ungene hjem snart så da kan jeg vel ikke sitte her fremfor datamaskinen å sløve.

Må vel lage middag =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nr.3 - Forståelig nok at du ønsker en før og ;) 600 kr er jo ikke all verdens heller!Jeg jobber 100% om dagen jeg.. Sliter litt med tretthet, lite ork, småkvalme gjennom dagen og humørsvingninger(!!!!) men jeg er i det minste på beina :) Ønsker ikke å si fra til sjefen min før etter 12 fullgåtte uker, så det er fiiint at jeg slipper sykemelding ;) Bare det fortsetter som dette da.. Man skal aldri si aldri, kroppen er veldig uforutsigbar disse dagene :P

 

Hvor gamle er barna dine? Jeg har bare pus og mann å passe på jeg, så dagene går ganske rolig for seg i himen ;)

 

Kos deg med middag og barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var middagen spist.

 

Jeg har vært i fin form og jobbet nesten frem til fødsel på mine andre to, men denne gangen fikk jeg bekkenløsning i uke 8.

Har mye vondt. Så unner alle en svangerskap uten plager =)

 

Jeg har to gutter, en på 3 år og en på snart 2..Så har jeg mannen min da, en katt og en hund =) Ganske så hektisk,hehe...men jeg kunne ikke tenke meg noe annet liv enn dette.

 

Nå skal jeg til byen å handle litt...

 

Kos deg =)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nr.3 - IIIhh!! Kan man få bekkenløsning så tidlig?? :( Hørtes ikke noe særlig ut.. Jeg har det faktisk helt fint idag, så lenge det ikke kommer noen røykosende mennesker inn til meg på jobb.. Da er helvete løs ;)

 

Du har altså snart tre ganske så tette du da :) Høres slitsomt ut, men det er sikkert kjempemorro :)

Vi gleder oss villt til å bli en liten familie... Har tenkt å få to til etter denne, men det blir nok i hvertfall et par års sprik mellom dem :) Jeg skal jo på studiene igjen etterhvert.. Det blir tungt, men jeg er innstillt på det, så det skal gå bra :)

 

Hva jobber du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan det. Men hadde det ikke før i slutten med mine 2 andre, så har vel kansje med at jeg nå er gravid for 3 gang på 4 år, hehe.

Satser på at det skal hjelpe med bassengtreninga, hvis ikke så ser jeg mørkt på dette...Er vondt 24 timer i døgnet.

 

Det er ganske så slitsomt, men koselig...Har 15 mnd mellom de to guttene jeg nå har, så blir det 2 år og 3 mnd mellom minstegutten min og babyen som er i magen nå =)

Men nå er det stopp, tror nok at dette er sistemann.

 

Tenkte selv at jeg skulle begynne på skole igjenn neste høst, skal da ta påbygging. Er utdannet barne og ungdomsarbeider nå, men vil komme meg vidre.. Har nok med mine egne unger hjemme =)

 

Jeg jobber på en klesbutikk i Skien...

 

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre høres ut som et fint antall, tenker det selv vi :) Men èn av gangen, så får vi se hva det blir til senere.. Er bare lykkelig for å være gravid med nr.1 nå jeg :))

 

Jeg jobber i sjokoladebutikken på Down Town.. Ganske så kjipt av og til, sitte i denne sjokoladedunsta når jeg er kvalm eller dårlig, men ellers er det helt greit.. Gleder meg til å fortelle dem om permisjonen min om 5 uker ;) 4 uker og seks dager, for å være nøyaktig :)) Tror tiden kommer til å gå fort :D

 

Uff, håper du blir bedre.. Ingen fortjener å ha det så vondt :((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi,hehe...tror det er bra det ikke er jeg som jobber der, hadde spist meg ihjel på sjokolade =)

Kvalmen min er heldigvis bynt å bli borte nå, så nå kommer lystene etter ting frem...

 

Synes tiden til nå har gått utrolig fort, så er bare å nyte det å være gravid =)

 

Nå skal jeg ned til byen en tur, skal ned på Down Town å kjøpe meg mammajoggebukse på hennes..de er så utrolig gode =)

 

Koselig å prate med noen i nærheten som er i samme situasjon(gravid),

så titter innom her igjenn litt senere i dag =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig at kvalmen er borte da!!! Gleder meg til det kommer.. Igår kasta jeg opp for første gang i svangerskapet, det var IKKE særlig morro :( Holde meg langt unna salt lakris i fremtiden :P Det frister ikke så mye etter at alt kom opp igjen!!!

 

Etter 12 uker, så skal jeg bare nyte :) Jeg sliter litt nå, i og med at vi venter til da med å fortelle det til venner og kjente. Familiene våre vet det, men jeg må stadig unnskylde meg for vennene mine for å ikke drikke :P 4 uker og 6 dager.... Teller på dagene her nå, dette SKAL gå fort ;))

 

Du får ta en tur innom om du er på DT en dag, jeg er på jobb hver dag frem til klokka 1700 jeg :) Veldig koselig med nesten-naboer i samme situasjon. Jeg føler meg helt syk i hodet av og til når jeg er med ikke-gravide, hormonell og mathol som jeg er :P

 

Jeg er her forresten kun fra 10-17 hver ukedag da jeg ikke har internett hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Så gøy å se at det er flere fra området her!! Jeg er innflytter og bor i Skien. 25 år og har foreløpig termin 5.november. Førstregangsgravid!

Skal det være flere bim-treff i den nærmeste framtid? Hadde vært utrolig artig å møte likesinnede :) Jeg kjenner ikke så mange her...har akkurat kjøpt hus og flytta hit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann påTjukka81 :)

 

23 år og Porsgrunnsborger her.. Førstegangs jeg og, med termin 13 nov.. Om du ikke har fått det med deg ;)

 

Vet ikke noe om treff i fremtiden, var visst nettopp et.. Men jeg kunne tenkt meg et treff med oss som har termin i høst/vinter, så kan vi følge hverandre opp :) Enig i at det hadde vært hyggelig å møtt likesinnede :)

 

Gratulerer med nytt hus, hvor i Skien holder du til, og hvor er du fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei påTjukka81...

Jeg er også innflytter, har bodd her i snart 1,5 år.

Er 23 år og venter mitt 3 barn med termin 24 september.

Hadde vært koselig med et bim-treff, hvis ikke så kan jo vi her inne ordne oss et eget lite bim-treff =)

 

Kjenner ikke selv så veldig mange her, og hadde vært morsomt å blitt kjent med litt nye folk...Så vet hvordan du har det =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, svangerskapskvalme er ikke noe særlig nei.

Men heldigvis så går den som oftes over for de fleste.

 

Skjønner deg godt...er slitsomt å skal gå rundt å holde det hemmelig.

Er deilig når man endelig kan fortelle det til alle =)

 

Skal se etter deg neste gang jeg skal ned til byen...=)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker og 5 dager idag ;) Hihi..

 

Jeg er liksom ikke så mye kvalm, men det sitter så løst at jeg går og brekker meg av ingenting! Slitsomme greier, jeg håper virkelig det går over med tiden! Ikke morro å stå med en kunde når jeg kjenner det er på vei :P Har heldigvis ikke oppstått noen situasjon ennå, håper på å slippe unna ;)

 

Angående treff syntes jeg vi skal se hvor mange vi blir her inne, og se hva vi kan få til.. Det hadde vært kjempekoselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 14 uker og 3 dager...tiden går så utrolig fort =)

 

Har dere bakrom og toalett på jobb? Det har ikke vi i butikken, så derfor har jeg vært sykemeldt. Kunne ikke akkurat stå å spy i søppelbøtta,hehe. Hadde nok ikke fått mye kunder med det =)

Skal krysse fingrene for deg at du blir bedre snart!!

 

Jeg er i alle fall med på et treff....Håper bare det er flere som er med =0)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg er 7 uker og 2 dager på vei, men det er 4 uker og 5 dager igjen til 2.tri ;) Venter og venter!!! Hehe :) Og ja, tiden går fort!! Helt utrolig.. Jeg trodde den skulle stå stille jeg :) Men nå er jeg ikke redd for SA, kanskje derfor...

 

Jeg har bakrom, men skal jeg på toalettet må jeg tilkalle securitas for å gå ut av butikken... Så om denne kvalmen dukker opp til hverdags, ber jeg om en sykemelding!! Spyende dame i søppelbøtta er ikke særlig innbydende ;)

 

*rekker opp hånda* Jeg er med :) Hva med å legge ut en egen tråd og finne ut om flere er med? Sensommer/sommer og høst-fødende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på treff!

Det hadde vært hyggelig.

Fler som jobber på down Town her jo..

Beundrer deg som står med sjokolade og er kvalm.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på DT ja :) Gjør du og? I tilfelle hvor?

 

Det er ikke særlig morro med kvalmen nei!!! Ønsker meg hjem hjem hjem!!! Men det som verre er er at jeg får faktisk hodepine av denne sjokoladedunsten... Uggggh!!!

 

Hva med å få til et treff da? F.eks på Peppes eller Rio? Bestille langbord på Rio om vi blir en del?? :) Andre forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme for meg:)

Jobber på en en de interiørbutikkene..

Håper det er mange som blir med da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at vi ihvertfall er tre stykker her som er med :)

 

Fler?? Anyone?? :)

 

Kan legge det ut som hovedttema, men jeg orker ikke tenke mer på det idag, er ikke riktig bra idag, tenke minst mulig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut tråd på treff i Telemark, så får vi se om vi blir en liten gjeng :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...