Gå til innhold

Noe på gang??? Hm... Hjelp!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Noe detaljert..)

I går kveld da jeg å elsklingen min gikk å la oss gørte det ene til det andre og da vi våknet i dag tidlig var lysten fortsatt der.. mens vi da var i full gang i dag, hører jeg sambo si at jeg blør..:s Springer ned på bade å kaster meg i dusjen og tenker:" JIPPI, det er i gang!!!" Men er det egentlig det??

Dette var i 10-tiden og jeg blør litt enda.. Blodet er helt rødt og litt slimete. kan det være noe på gang??? Kjenner ikke tegn til noe rier heller, så..!

Tenkte jeg skulle ringe føden rundt kl.13 hvis jeg fortsatt blør da! er forresten 37 + 3 idag så for min del må jenta vår bare komme!!!=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For å være helt ærlig likte jeg ikke det der. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt føden med det samme. Selv om ikke riene har startet så ville jeg blitt skikkelig engstelig. Kanskje bare jeg som er hysterisk, men ring og sjekk det opp.

Skrevet

heh.. ja, skal til å gjøre det nå! Føler meg helt hysterisk jeg også!! føler det blir så ekkelt/flaut hvis det viser seg at det ikke er noe på gang også..:/

Tusen takk for svar uansett!!!!:)

Skrevet

Husk at det altid er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Lykke til.

Skrevet

Jeg fikk beskjed fra jordmor at hvis det var blødning tilstede så skulle en ringe uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...