Happy H Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Heisann!!! Har du tid og lyst å se litt på meg? Eg e født 15.06.80 Lurer på om du ser en graviditet på meg snart? Evt kjønn? Ser du kor mange barn vi får? Ser du når vi gifter oss?måtte utsette bryllupet litt og har endå ikkje satt noe ny dato! Håper du har mulighet til å svare, venter spent på svar! Klem
*Lissi* Skrevet 25. mars 2007 #3 Skrevet 25. mars 2007 Heisan! Kan prøve å se litt. Er ikke så flink på eksakte datoer, men får opp graviditet på deg om ikke lenge. En liten jente. Tror ikke dere gifter dere i løpet av 2007, kan det stemme? Stor klem fra
Happy H Skrevet 25. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2007 eg tror heller ikkje vi gifter oss iløpet av 2007. Håper jo d ska klaffe med en litn spire snart, så då venter vi nok med bryllupet. Har blitt spådd graviditet mellom april-juni.. stemmer dette m d du ser og eller? Tusen takk for svar *luremus*,koselig at du hadde tid til meg klem
*Lissi* Skrevet 25. mars 2007 #5 Skrevet 25. mars 2007 Ja, vil tro spiren sitter i løpet av våren/tidlig sommer. Blir spennende å se nå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå