Gå til innhold

til dere overtidsdamer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at dere har "falsk alarm" mange kvelder i uka? Har nesten ikke sovet i natt pga det jeg trodde var rier. Har snakket med føden to ganger, og de sier bare at jeg må dusje og vente til det kommer tre rier på ti min. Det blir selvfølgelig ikke så regelmessig, og jeg sitter bare her med masse tak i magen som gjør veldig vondt i korsryggen og nederste del av magen.

Men jeg er så usikker på om det er rier. Er førstegangs, og har jo ikke peiling på hva jeg skal kjenne etter!

Er i dag seks dager på overtid, og vet ikke om det er normalt at dette skjer når noe er på gang, eller om det bare er kroppen som forbereder seg? Det kommer forresten masse slim ut hver eneste morgen med litt brunt i...(flott uten anonymknapp)...Fint om dere vil dele deres erfaringer, for jeg begynner å bli lei av å ringe sykehuset flere ganger daglig:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke hatt en eneste falsk alarm jeg... Skjer virkelig ingenting!

Så, jeg har vel egentlig ikke så mye svar til deg. Men, jeg prøver (selv om det ikke er så veldig lett) å tenke på andre ting og ikke sitte og kjenne etter på kroppen hele tiden., da tror jeg at jeg hadde blitt smågal. Så, kanskje du skulle prøve å slappe av, så vil jeg tro at du kjenner det når det virkelig setter i gang. Det er ihvertfall den beskjeden jeg har fått fra lege og jordmor, at man er ikke i tvil når det virkelig skjer noe :) Men, selvfølgelig jeg vet at det ikke er lett, man går jo bare og venter og venter og venter og venter....!

Lykke til da, håper du slipper å gå så lenge over! Har du fått noe time til overtidskontroll eller noe sånt eller? Skal på Ullevål i morgen jeg... blir spennende!

Skrevet

Har også fått beskjed om at jeg vet når noe er på gang, men jeg har virkelig følt at noe er på gang i neste en uke..Hmm.. Det river skikkelig i ryggen og magen når disse taka kommer, og magen strammer.

Har time hos jordmor i morra, så i verstefall får jeg vente til da for å finne ut. Frem til det er det bare å vente og se:) Lykke til i morra!! Setter de det i gang da eller?

Skrevet

Akkurat slik jeg har det nå,har ikke lyst å stå opp om morgenen lenger jeg,har så vondt i korsryggen at jeg tør nesten ikke stå opp.Felte noen modige tårer i natt da jeg hverken fikk sove,sitte ligge eller gå...Er også 6 dager på overtid.Har hatt noe rielignende jeg også,vært på føden med "falsk alarm" et par ganger,utrolig slitsomt.Syns jeg slimer både det ene å andre jeg,men ingenting skjer liksom...Kan ikke hjelpe deg på noen annen måte enn at jeg vet hvordan du har det!!! Trøster meg med at det ikke kan være lenge igjen nå,maks en uke til for da er vi 14 dager på overtid.Hold meg gjerne oppdatert hvis du vil...

Skrevet

Jeg føler sånn med dere altså! Det er så vanskelig å stå opp og motivere seg for en ny dag... Og noen tårer har det blitt, for man blir så utslitt psykisk i tillegg til det fysiske. Men, som En liiiiten til sier, det er maks en uke igjen, selv om det virker som evigheter til tider.

Vi får bare holde ut, så får vi møte gullene våre tilslutt :)

Jeg vet ikke om jeg blir satt i gang i morgen, men håper veldig på det!

Skrevet

Føler med dere jeg også...gikk 11 d over med første. 11 laaaaange dager.. Stå på, tenk på belønningen...og det er uansett ikke lenge til, i den store sammenhengen altså. Alt er glemt etterpå =))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...