Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Jeg vet at å bli gravid når han egentlig ikke har sagt seg enig, ikke er det beste trekket, men det er altså mitt trekk. Noen som har gode råd til når han ikke er i form til å ha sex annenhver dag? Er jo liksom slik mange blir gravide, og tenkte jeg skulle teste dette.
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Sorry kan ikke komme med noen råd her. Her lurer vi ikke våre kjære...Her går det med på å vise våre kjære de gode sidene ved å få barn er bra... Vi bruker faktisk prev. Kanskje spørre inne på bli gravid...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 hah!! det sku va fan!! har læst dæ som står... stakkars mannfolk
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Lest hva?? Ja, vi fleste bruker prev og andre bruker "hoppe-av-svingen" men der har jo deres samboer gått med på.. skjønner ikke problemt ditt...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 hvorfor venter dere så spent på menstruasjonen hver mnd?? hvorfor tester dere el ?? hvorfor samleie på el dagene?? hvorfor skuffet når graviditetstest er negativ?? hvis mannen ikke er klar å dere ikke planlegger barn,hvorfor alt dette da?? da er det lureri spør du meg.
grand danois Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 he du ingenting bedre å jer på!!!! JA vi vill ha onga!! men d e ikkje lureri å ha sex på den dagen vi he el når vi går på prevensjon! d går ikkje and å bli gravid på prevensjon veit du!! men d e kjekkt å måle. vi blir kjent me kroppen vår! e d noke gale i d!!? d e jo kjekkt å kjenne etter å sjå om d vi kjenner er rett. lureri e vist du sei du går på pillen men kasta den!! d e lureri. el sei du he satt inn pessare,men du ikkje he jort d. d e lureri. d e ikkje lureri å sei til mannen din at du he lyst på onga. åså snakke om d til venna! d e ikkje lureri å ha sex vell. du me he sikkert sex på el dagen,berre at du e ikkje klar over d. du må vete ka du snakka om før du utala dei!! mannane våre veit vi he lyst på onga,d e han som velge å håppe av i svingen,el bryke kondom. d e jo ikkje altid opp til åss å bruke prevensjon vell. ej e lei av å gå på pilla..ej e lei av å ikkje vere mej sjøl..vere sure å sinte for ingentin,grine for ingenting. ha haude verk..cyste på eggstokkane. d e masse ting du ikkje veit om!!
♥Tullerusk♥ Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Venter ikke du spent hver mnd om mensen kommer eller ikke?? Kanskje man tester etter EL for å finne ut når EL er og få en kontroll over når det er trygt å ha samleie og hvordan syklusen er... Hvorfor samleie på EL dagene? denne kan jeg ikke svare på for det gjør ikke vi, men sikkert noen andre som kan... Ville ikke du ha blitt skuffet over en neg graviditetstest?? Mannen er ikke klar og vi planlegger ikke barn. Vi prøver å få kontroll over syklusene våres og vise samboerene våre det positive med å få barn...At det ikke er verdens undergang.. De vil ha barn, bare ikke akkurat nå... Til vår frustrasjon, derfor dette forumet så vi kan få ut litt og dele og få forståelse for hva vi gjennomgår... Absolutt ikke ment for å lure samboerene våre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå