Nina, 02.05.2010 Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Har bestilt oss time på 3D ultralyd på Volvat... Og er så spent! Skal dit på mandag, og nå føles det ut som en evighet til. Noen som har vært og har noen erfaringer? Har tidligere fått kostantert foranliggende morkake, så håper på at de kan se om det har skjedd noe der... Har fått ny ordinær ultralyd i mai. Men det er jo så lenge til... Håper også på å få kostantert kjønnet. Fikk på første ultralyd beskjed om at det ble en jente, men hun var slett ikke sikker.. så det blir spennende å se! :-)
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Jeg var på 3D ultralyd på Majorstuaklinikken... Det var en helt utrolig opplevelse Så helt klart og tydelig at det var en gutt, og fikk med fine bilder, og en film!
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Jeg var også på 3d på majorstua. Det var helt fantastisk, de hadde en kjempestor skjerm vi fikk se på Bilder og film ligger på profilen min hvis du vil se... Gled deg altså, det er helt sinnsykt flott!!
¤ my precious ¤ Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg var også på Majorstuaklinikken og tok 3D ultralyd, det var en fantastisk opplevelse. Jeg kan nesten ikke vente til junior kommer :-)) Det var ikke noe problem å se kjønnet(jeg var der på mandagen som var og var da i uke 30+6), fikk med mange fine bilder og små filmsnutter. Kan anbefales på det sterkeste! Gled deg/dere! :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå