Gå til innhold

Stive brystvorter...


Miss RM

Anbefalte innlegg

Jeg har et lite problem som egentlig er litt plagsomt... Har konstant stive brystvorter!!! Har aldri hatt sånt før jeg ble gravid... Flere som er "plaget" av det? Noen tips?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg!

 

Jeg er helt ny her jeg :o)

Testet positivt i dag etter halvannet års prøving!

Er mitt første svangerskap, og jeg har også utrolig plasomme

stive brystvorter! Spesielt hvis det er litt kaldt, det er rett og slett utrolig vondt!! Har hatt det slik siden ca.1 uker etter befruktninga...

Har ikke noen gode råd, men pleier å ta meg en god varm dusj hvis det blir helt uuthodelig. Jeg har heller alddri opplevd dette før..... Må være noe i sammenheng med graviditeten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, det er så gøy å høre når folk har prøvd lenge! Vi har da bare prøvd i ca. 6 mnd, så når jeg hører om halvannet år skjønner jeg at vi er heldige.. :-)

 

Brystvortene har vært stive hele tiden, i dag er jeg 9 + 1. Håper det ikke fortsetter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er ikke behagelig... 9+1 ja...skjønner at jeg har mye å se fram til :o) Kan ikke annet enn å ønske deg lykke til og håpe at det snart går over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, lykke til til deg også!

Men jeg kan trøste deg med at kvalmen begynner å gå over da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Det var mitt første tegn. Det var sånn jeg visste det, allerede før testen ble positiv.

 

Og i dag har jeg vært på ultralyd og sett en levende liten krabat som var den største opplevelsen for meg så langt i livet......

 

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, her lagret jeg litt fort.

 

Mente å si at jeg har blitt mindre plaget nå senere...

 

Det har liksom avtatt:)

 

Si fra hvis du får et tips som funker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roper ut hvis jeg finner noe!! Det er utrolig plagsomt, og til tider pinlig.. I jobben min må jeg kle meg "pent" og det er ikke alltid det passer å gå med tynne skjorter/bluser osv.. Har prøvd å ha på singlet e.l. under, men det hjelper ikke. Og stramme bh-er er bare å glemme, selvfølgelig er puppene veldig ømme også :-)

Men egentlig så skal man ikke klage, det er jo bare tydelige tegn på at noe er på gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt og klø litt på brystvortene i tillegg, og i går satt vi på egon og spiste, og jeg klødde som bare det, så diskret som mulig da:)

 

Nei, tynne bluser er som en kinoforestilling av stive brystvorter....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, kløe vil jeg ikke prate om en gang! Men heldigvis er det ikke så ille på dagen, det er verst når jeg går og legger meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...