Gjest Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Heisann =) Begynner på uke 32 i dag, og føler at det nærmer seg med stormskritt nå! *happy* (65 dager igjen =)) Jeg skal føde på Fredrikstad sykehus =) Det jeg liksom har begynt å tenke litt på er om jeg bør ta med meg litt klær til babyen, og bind og sånn til meg selv....? Har født de to andre "trollen" mine på sykehuset i Gjøvik, så jeg vet så lite om hvordan ting er andre steder....
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Hei Jeg har født på fredriksted 2 ganger,skal vel dit denne gangen også,men jeg har ikke vært der etter at de gjorde om avdelingene Har bare hørt positive tilbake meldinger derfra..
Siril&Tord sin mamma Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 jeg fødte på fredrikstad 211104, og skal føde der igjen nå 10mai (planlagt ks). jeg har veldig god erfaring derifra, og ble tatt så godt vare på så. jeg fødte på b3 pga svangerskapsdiabetes, og kjem nok til å gjøre det igjen. jeg hadde med litt klær til siril, men det var fordi jeg ville at ho skulle ha sine egne klær. de har klær der også. de har også bind osv, men ammeinnlegg må du ha med selv. etter hva jeg husker, så var vel det det eneste jeg savnet..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 to av venninne mine har nettop født der. Begge anbefaler at du tar med lue, neglsaks,ammeinnlegg,ammebh, litt babyklær og våtservietter og bleier. Men ikke vet jeg. Har tatt meg med alt jeg..hihi..vil bruke mitt eget. Har 16 dager igjen til termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå