Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi har igjen et avdrag på fartsboten som han fikk for noen mnd siden, og det er bra, men nå har han akkurat blitt tatt i selekontroll, uten sele og uten førerkort. Han skulle slippe boten på førerkortet hvis han kom innen et kvarter og viste det fram, så heldigvis for det. Men 750kr for selen ble det. Huff amei, det føles så sinnsikt bortkasta penger. Er ikke alltid jeg holder fartsgrensene, men har allltid med meg førerkort og har på sele hvertfall. Han har det aldri, skjønner ikke hvorfor?!. Kanskje han lærer nå. Jeg får meg nok en smikk en gang jeg også, men akkurat nå er jeg forsiktig hvertfall, for har ikke råd til bøter akkurat....og når jeg har andre i bilen er jeg meget flink....sukk. Jaja, sånn kan det gå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8711446-tror-aldri-mannen-min-l%C3%A6re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, må le litt..skrev nettopp selv om en udugelig mann.. og kjenner igjen det du skriver..mange selebøter på min mann også..

Ingenting som hjelper på det der..men sist han fikk bot så sa jeg at jeg nå skulle bruke 750kr kun på meg selv(handle klær, sminke og ting jeg egentlig ikke hade bruk for..)

Etter det har det blitt mindre bøter..

Økonomien vår er knapp nok, så vi har ikke råd til å kaste 750kr bort på andre ting en nødvendige regninger o.l.. hehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...