solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Tja, jeg har ihvertfall Basson Roma (2004 modell) vet ikke hvilket nr i rekken den er, men den skal jo være ganske lik... Vi er veldig fornøyd med vår vogn. Ville ikke bytta den mot noen annen vogn i det hele tatt (kanskje en Emmaljunga duo edge...) Super vogn som er god å trille, lett å vedlikeholde, stor... kanskje litt for stor til den lille bilen vår, men den går baki (akkurat =))
Julie79 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Tror ikke det er stor forskjell på 2004 og 2006....eneste må være design...2006 er "rettere" og "strammere" enn de mod som er eldre... Litt mer polstring på utsiden på de eldre mod, hvis du skjønner hva jeg mener.... :-) Har sett på barnevogndebatten at noen syns den kansje ser litt "billig" ut....men d syns jeg ikke! :-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Jeg synes heller ikke denne vogna er "billig" ... vi er som sagt veldig fonøyd med den. Den begynte å knirke litt like før vi satte den bort (i sommer) men det er jo bare å smøre litt, og slik er alle vogner uansett. Så langt har denne vogna vært veldig robust og fin. Vi har kjørt i skog med den, på strand, på stier og steder der det ikke egner seg å trille vogn, og den har holdt seg like fin. I sommer vasket jeg alle trekkene og hjul+ understell og satte bort alt til nestemann som kommer om ikke så altfor lang tid. Jeg tror du vil bli veldig fornøyd med denne vogna!!! =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå