Gå til innhold

Noen her som slanker seg uten Reductil?


Fru HottenTott♥♥

Anbefalte innlegg

Ser det er veldig mange her som bruker Reductil og at kg raser av.. Jeg slanker meg, men kun ved trening og legge om kostholdet.. Vet jeg hadde fått Reductil hadde jeg spurt om det. Men tenkte jeg skulle prøve uten. Men det hadde vært kjekt å komt i kontakt med andre som slanker seg uten disse tablettene. Få litt gode råd osv... Kanskje samveiing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann.

 

Jeg har satsa på omlegging av livsstilen og kostholdet. Gikk ned 17 kilo i fjor. Fortsatt 21 kilo som skal vekk.

Jeg vet at jeg hadde fått reductil av legen om jeg hadde spurt om det, starta faktisk med en BMI på 40. Men jeg har mer trua på det jeg gjør nå.

Det er utrolig hvor mye det å legge om kostholdet og trene mer gjør med meg, jeg føler meg mye lettere til sinns osv.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt på i 2 mnd. Og gått ned 7 kg.. Tror iallfall når det gjelder meg selv at det er lettere å holde vekta nede hvis jeg tar det rolig og pent... Men ikke sikkert at det er det.... Målet mitt er minus 15 til sommeren. Også 20 til i løpet av et års tid etter det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 kg på 2 mnd er jo kjempebra. =) jeg har hatt en stillstand siden jul nå, har ikke hatt overskudd til å trene rett og slett. Men jeg har hvertfall ikke gått noe opp, og det antar jeg er fordi jeg ikke stapper i meg all den driten som jeg gjorde før.

 

Minus 15 kg til sommeren klarer du helt sikkert.

Om du blir stående stille med vekten av og til så er det helt normalt, ettersom kroppen trenger litt tid på å bli vant med den nye vekten, sånn har det hvetrfall vært for meg.

 

Kommer tilbake med mer i morgen jeg, er leggetid for småtten her nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her brukes det bare sunn fornuft :) Trening og sunt kosthold. Og det er like effektivt på meg heldighvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begynte å trene 1 oktober. Veide da 118 kg veier i dag 110.4 kg.

Kuttet ut snop og brus i ukene men koser meg med det på lørdager. Iallefall sjokolade 1 dag i uken det MÅ jeg ha.

 

Tror nok jeg kvalifiserer til å få reductil selv om jeg er 178 cm høy. Jeg prøver uten selv om det går veldig seint:o( Jeg ammer fortsatt, og vet at vekten vil gå fortere ned når jeg slutter å amme. Jeg prøver uten reductil et halvår til så får jeg se, hvis jeg ikke er under 100 så kanskje jeg ber legen om hjelp:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er reductil? Trodde først det var et naturprodukt, de selger noe som heter nesten det samme på helsekost mm. Men dette er altså et legemiddel? Hva er kriteriene? Bivirkningene? Hva skjer når man slutter, raser man ikke opp igjen da?

Jeg har bestemt meg for ikke å "slanke" meg. Spise vanlig, men prøve å begrense inntaket litt. Unner meg noe godt noen ganger i uken også. Og har begynt å trene. Er kun inne i andre uka, ikke merket noe annet enn stølhet, men også bedre humør. :)

Hvilken dag veier vi oss på da, hvis jeg vi være med på denne sammenveiingen? Godt med litt støtte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veide 116,6 kg jeg da jeg begynte... Første mål var under 110. Veide meg tirsdag 109,6.. Neste mål er nå ned på to sifret... Så har igjen nesten 10 kg dit enda... Jeg veier med på kvelden på tirsdager.. Greit å ha noen å støtte seg til når man møter motgang, og den regner jeg med kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kun lagt om kostholdet og trener 5 dager i uka og har så langt tatt av ca. 10 kg siden januar i år. Skal ta av 10 til men det har stoppet helt opp! Prøver å ta meg sammen men er litt lite motivert for tiden... :/ Men jeg har i det minste ikke gått opp da, hehe!! Men fra mandag av er det full skjerpings igjen! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg slanker meg også uten siden jeg enda ammer, og kommer nok til å amme en god stund. det går utrolig sakte, men det får bare være. Har gått ned fra 42 til nesten å få igjen 40 bukser, så det hjelper jo litt iallfall:-)

 

Lykke til dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Ja,så det stemer det som eg har tenkt,at de siste kiloa sitter så fast pga amminga!!Guten min er stor,og me får snart slutte.kanskje resten forsvinner og då??Bruker litt herbalife i tillegg til å ete vanlig mat.Har gått ned 1 kilo til no,begynte for ca 1,5 veke.Lykke til då dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...