Gå til innhold

Da takker jeg for meg for denne gang....

Anbefalte innlegg

Mensen kom i går.

Dette var vårt 3 private forsøk.

Unødvendig å si vi er utrolig trist.

Dette var vårt siste forsøk, egenglig - men kanskje prøver vi igjen allikevel? Vi får se senere, til høsten eller neste år. Nå trenger vi å hvile kropp og hjerne, og finne tilbake roen. Vi flytter inn i nytt hus til sommeren - og skal finne roen der.

Ønsker alle sammen lykke til :-) Skal logge inn av og til og se hvordan det går med dere :-)

Varme klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8711343-da-takker-jeg-for-meg-for-denne-gang/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var virkelig trist Ungvoksen.

Jeg skjønner at det føles veldig tungt for dere nå.

Men jeg tror at det å trekke seg tilbake,og finne roen som du sier,er en god løsning.Ønsker dere lykke til med innflytting i nytt hus,kos dere og nyt tiden fremover som par,og gjør hyggelige ting sammen.

Mine beste ønsker for dere på veien videre.Håper du ser innom av og til.

Klem fra

Så trist, så trist UngVoksen. Føler med deg.

Godt at du kan se frem til det nye huset, ro og harmoni er det dere trenger nå for å komme vidre. Håper sommeren blir fin for dere, og at du etterhvert kanskje har lyst til å prøve igjen. Mulighetene er jo fortsatt der ute, men nå trenger du en god pause.

Klemmer fra

Uff da, dette var ikke noe koselig å høre... sender over en kjempe stor trøste klem jeg.. og jeg krysser fingre og tær for at du/dere lykkes neste gang.. så bruk tiden sammen nå og plei kjærligheten...

Dette er kjempe trist UngVoksen:-(

Håper du tar godt vare på deg selv nå, og det skal sikkert bli godt og la kropp og sjel hvile litt fra prøverør.

Føler med deg i den vonde stunden.

God og varm klem fra meg

Annonse

Annonse

Å det var veldig trist!!

Skjønner at du føler at dere trenger en tenkepause nå, kroppen har sikkert også godt av litt ro og tid til å normaliseres igjen.

Ønsker deg alt godt uansett hva du bestemmer deg for i fremtiden.

Lykke til i det nye huset:o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...