Gå til innhold

Argh! dårlig samvittighet..hva kan jeg gjøre?

Fridulf

Anbefalte innlegg

Hei jenter:)

Jeg er gravid i uke 12 nå, og jeg har vel så og si BARE spist usundt.

Burgere, Pommesfrites, Sjokolade, Potetgull, Pizza, Pølser....

Det er faktisk det eneste jeg har lyst på.

Jeg har ikke matlyst og føler meg METT hele tiden.

Er det noen som har gjort det samme? alt er vel bra med barnet fordet?

Tar pregnacare vitaminer og stapper i meg frukt og mest mulig sundt for babyen skyld, men jeg har bare lyst på junk food.

Hadde vært enklere å bo i Norge nå..med mat som frister.

Fortsetter under...

har lest at daglig inntak av frukt, grønt og sjokolade (!) er sunt for barnet og reduserer risikoen for spontanabort blant annet:) junk food burde man holde seg unna for sin egen del, ikke barnet, det er kiloene du legger på deg på grunn av usunt kosthold man får problemer med å kvitte seg med etter fødselen. det sier i alle fall mammaen min:) hehe:P men jeg synes og det er veldig vanskelig å holde seg unna, spesielt da jeg jobber på en bensinstasjon ved siden av studiet;)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira

Gjorde det samme sist gang ufrivillig...fikk ikke i meg noe annet enn usunne ting, og tok det opp med jordmor hver eneste gang, men fikk ikke noen tips der, så da det vel ikke så farlig. Snulla hadde det bra både i magen og utenfor, og det var aldri fare for svangersakpsdiabetis, så det gikk greit. Bare pass på å ikke spise for mye salta mat hvis det er fare for høyt blodtrykk.

Thanks girls! føler meg bedre nå som jeg ikke er alene.. hehe.

Jeg spiste en bolle cornflakes til frokost, så 3 brødskiver med jordbærsyltetøy litt senere, og nå for en time siden så spiste jeg tomatsuppe..

Det kom rett opp igjen. Så sunne ting kommer alltid opp igjen.

babyen vil ikke ha frokost lol..iallefall ikke engelsk tomatsuppe.

Babyen protisterer på engelsk mat...den vil være norsk lol

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...