Snartbaby Skrevet 21. mars 2007 #1 Del Skrevet 21. mars 2007 Jeg var ekstremt plaget av halsbrann med forstemann som kom 2005 og gikk på vaniljesaus, love hearts, gaviscon..u name it! Takk og lov forsvant den som dugg for solen straks prinsemann var ute og dette svangerskapet har den nå kommet tilbake, om noe seinere takk og lov (5 uker igjen). Husker jeg satt og sov siste tre mnd forrige gang, det har jeg sluppet nå takk og lov. Men så fant jeg en ny vidunderkur denne gang. Det er sukkertøy fra Nestle som heter Polo Mints og er å finne på en mørkegrønn rull (på str med mentos). dessverre har den bare vært å få tak i langt borte i England så jeg har måtte få bekjente som drar over havet til å hamstre hjem til meg. Dette hjelper utrolig mye!! Men så her om dagen skulle vi på kino på Aker Brygge i Oslo og jeg tuslet inn på 7 eleven og tror du ikke de hadde det der!!! Og nå sier flere at de har sett det på bensinstasjoner etc, så om du har halsbrann så se etter Polo Mint på grønn rull neste gang, er verdt hver krone!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8711273-halsbrann/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå