Gå til innhold

laser mot strekkmerker??

prinzezze_2år_venter på spire

Anbefalte innlegg

jeg har veldig mye strekkmerker på magen etter graviditeten. noe som ikke blir så pent tl sommeren med bikini.. det er ikke selve strekkmerkerne som er probleme, men det at strekkmerkene er så dype som igjen gjør at magen blir mega skrukkete når jeg så vidt bøyer meg liksom.. derfor har jeg lurt på laser om det kan hjelpe dybden i strekkmerkene noe?? noen som har erfaring her?? og hvor mye betalte dere? så det kostet 400kr for 1behandling, men hvor mange behandlinger må man ha for at det skal hjelpe?

takker masse for svar jeg kan få :D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8711245-laser-mot-strekkmerker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette lurer jeg også på. Er ikke selve strekkmerkene som er problemet hos meg heller, men at magen har blitt så innmari skrukkete! Så har vurdert tanken på laser, om det kan gjøre merkene mindre dype. Er det i Oslo du har sett at laserbehandling koster 400 pr gang?

jeg tok i fredrikstad i dag.. koster 400pr behandlig som varer 1time. hun strekkmerkene ville forvinne heelt etter max24 behandlinger :) hun trodde kanskje det holdt med 10-tolv.. og man burde heller ikke ta alle behandlingene etter hverandre.. man kunne godt ha et opphold på noen mnd å så komme igjen senere pluss at man velger selv når man er fornøyd..

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...