Gå til innhold

hvor får man kjøpt en ny kalesje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

til emmaljungavogn...

er så irritabelt, både bagdelen og sportsdelen er så fine i fargen sin... men kalesjen er blitt direkte stygg, den er så matt, bleika...

vil ha en ny...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ca pris på en ny?

Skrevet

Forhørte meg om pris her hjemme, da skulle de ha rundt 2000. (Edge Duo) Men så ringte jeg Kattis babyshop i Strømstad, og der ga vi bare 890 kroner. Tok et par uker å få den, men da var det helt riktig farge og innerstoff som matchet resten av vogna. Ble veldig fint! Tror kalesjene er det svake punktet på Emmaljunga, så mange som hentet nye samtidig som oss.

Skrevet

Hvilken farge gjelder dette? Og hvilken vogn? Gjelder det alle fargene, eller bare noen spesielle? Vi vil kanskje gå for svart, og freshe opp med litt farger på dyne, stellebag ol...

Skrevet

Hos Babykos så koster den rundt 1200, i hvertfall til duo edge,jeg bestillte ny for 2 uker siden, og den vil bli produsert i uke 15, så jeg får den ca i uke 17...

så hvis de skal bestille den så bør du bestille før i uke 15 !!!

Skrevet

takk for svar, jeg får forhøre meg på barneforetningene vi har her:)

er litt usikker på om det er en 03 el 04 mod jer har, får ta med vogna å satse på at de ordner med rette farge ol...

Skrevet

Med så gammel vogn tviler jeg på at de blir produsert mer, ville ring rett til produsenten jeg......

Skrevet

Har faktisk bestilt til Emmaljunga 2001 modell jeg, og det var ikke noe problem å få tak i. Vet ikke om det er det samme med Emmaljunga, med til Simo vogna garanterte de deler i samme farge i 5 år fra kjøpsdato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...