Gå til innhold

Et lite forslag fra meg...

Anbefalte innlegg

gleden ligger i det at jeg står for det jeg sier.. for pm bruk er ikke til å stole på.. du er en helt annen person der...

folk må gjerne få se at jeg oxo kan bite fra meg oxo... ikke bare være i bakgrunnen, og at jeg har tro på at jeg ikke blir utestengt fra samholdet bare pga at jeg har egne meninger... for har det faktisk kjekt sammen med andre..

men hva slags glede har du av å holde på som du gjør da.. det lyser falskhet alle veier... merkelig at det alltid er du som er grunnen til krangling her inne.. som jeg sa før.. det ligger noe i det.... :-):-)

(hjelper smileyene??)

mange klemzer fra

Fortsetter under...

Hei Augin:-)

Som jeg skrev i det første innlegget (starten på tråden)

"Vi som sliter med å få barn trenger et forum hvor vi kan gi hverandre oppbacking og styrke. Selv har jeg prøvd å bli gravid i 3 år uten å lykkes, og jeg vet ikke hvordan jeg skulle maktet disse årene hvis ikke dette forumet fantes. Derfor synes jeg at vi skal bruke denne siden til å støtte hverandre, komme med oppmuntringer og hurra-rop, eller gi en klem når verden går oss i mot. Hvis man derimot er ute etter å kritisere eller rakke ned på andre kan man heller sende en personlig post, så slipper andre å måtte forholde seg til "skitkastingen"."

Men det var visst for mye å håpe på... Hvis du ønsker å be moderator om å fjerne den så har du min fulle støtte - dette ble absolutt ikke som jeg hadde tenkt det *sukk*

Klem fra meg som er i pause-modus, men som ikke har gitt helt opp enda:-)

Klem

Ville bare si at jeg synes det er utrolig trist å lese at det er sånn stemning her inne....synes det er så sørgelig.... *sukk*

Jeg sukker meg nedover i innlegget.......

Jeg har alltid hatt det fint her, fått masse hjelp og støtte, jeg vil aldri glemme de som har backet meg opp her inne :)

Håper dere lykkes snart alle sammen!!

Klemmer fra

Annonse

Enig med deg, Lenn. Husker ass.befr. siden som et "godt sted å være" når ting ble ganske tøffe andre steder her inne, og jeg synes det er utrolig synd at det har utviklet seg som det har. Men, gjennom mine år her på bim har jeg sett flere ganger at når enkeltpersoner skal bestemme hva som er godkjente og ikke godkjente spørsmål, og når man har lov og når man ikke har lov å være her, så ender det som regel opp i at "tonen" i forumet endrer seg, og ikke til det bedre.

Vi må vel faktisk innse at vi er i ulike faser i livet, noen ganger er de gode andre ganger dårlige, og det er vel ikke noen stor bombe at det gjenspeiler seg i måten vi skriver på. En smule medfølelse og forståelse for andres situasjon hadde kanskje vært på sin plass, også når man oser bitterhet, eder og galle.

Jeg var så heldig å få det til på 1.forsøk, og akkurat det skjønte jeg ganske raskt at ikke var særlig akseptert. Når det er sagt, så takker jeg alle de som også da, til tross for sin egen motgang, klarte å glede seg, i alle fall tilsynelatende, med meg. Og Snøfilla var en av dem! Synes det ble litt vel mye "uthenging" av henne her for øyeblikket. Det må vel kunne gå an å diskutere uten at man tyr til angrep på enkeltpersoner. Om man ønsker å ta opp noe spesielt med èn person, det er sikkert nødvendig noen ganger, kan det vel gjøres gjennom PM?

Og nå piltrer jeg meg ut, for jeg har ingen ting her å gjøre lenger. Like greit å si det selv, før man får en melding om det.

Veldig trist å lese at det har bltt så dårlig stemning her.

Dette forumet var det eneste forumet jeg trivdes i før, og fant støtte.

Hvorfor denne drittslengingen?

Jeg er enig med snøfilla. Send pm om det er noe du vil si vedkommende som ikke er positivt laddet..

Dette blir for dumt. Vi er voksne damer, og kan da vel å oppføre oss.

Vi har viktigere ting å tenke på enn å henge ut folk her?

Nå skjerper vi oss alle sammen, og gjør dette forumet slik det var

før. Koselig!!! (det synes i allefall jeg ...)

Hilsen Gøril

Jeg blir så trist så trist av dette. Vi er nødt for å godta at vi alle er forskjellige. Noen er veldig ærlige og sier ting rett ut, noen er mer forsiktige. Men kan ikke alle få være som de vil! Om man blir så sint av noen innlegg, så bit tennene sammen og tenk 2 ganger før en svarer. Jeg forsvarer ingen,men synes det er veldig trist at folk rotter seg sammen her og henger ut folk!!! En blir jo ikke noe bedre menneske av den grunn!! Vi kan heller gå forran som et godt eksempel og "drite" i å diskutere. Spiller ingen rolle hvor lenge vi har prøvd å bli gravide. Vi er ALLE I SAMME BÅT!!! Gi hverandre den støtten vi alle fortjener! Vi fortjener det like mye om en har prøvd 1mnd eller 1 år. Vi reagerer alle forskjellige, noen er sterkere enn andre, noen er svakere enn andre. Jeg har ihvertfall fått et helt annet perspektiv på livet og kan lettere blåse i bagateller. Før skulle jeg gjerne "til bunns i saken". Men det er ikke så viktig for meg lenger. En tjener ikke på dette. Vi er alle velkomne her og ingen skal kastes ut eller føle at de skal forlate dette stedet. Det er flott at tullemor har kommet tilbake, godt at du nå blir her.(eller håper du blir gravid snart da!! )

Vi kan alle lese mellom linjer, men det er ikke alltid en tolker et innlegg slik som det er. Og kvinner er jo eksperter på å krangle.... Synes alle burde gå i seg selv og tenke litt grundigere heretter. Har folk det sånn på privaten også? Blir uvenner støtt og stadig? Tenk jenter.... Dette er et fantastisk forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Er jo virkelig en tulleting som blir diskutert her....Og når resten her inne ikke vet hva som blir diskutert på privaten, trenger vi ikke høre om det heller synes jeg.

Alle jentene her inne er supre!!! Vi har et felles mål, og det er å bli gravide!!! La den veien bli litt mindre smertefull enn den allerede er!!! Og jeg kan ikke få sagt det nok ganger, vi er alle forskjellige og det må vi bare akseptere:o)

Sweet dreams jenter!!!

Brumm!

Jeg er enig med deg dette blir for dumt det er ikke rart det er krig i verden når så mange fantastiske jenter bruker energien sin på på å krangle i steden for å prøve å backe hverandre opp.

Må jo si jeg ikke helt vet hva dette bunner ut i fra men kan dere ikke være så snill og legge dette på hylla.

som Brumm sier" vi har et felles mål, og det er å bli gravid!!!!......."

dette er litt merkelig... for under ett halvt år siden var alle her på forumet enige om at dette var det beste forumet på BIM. ALLE var venner!! Jeg var bare passiv leser på den tiden, men opplevde aldri noe som dette. Hva har skjedd egentlig spør jeg...??

Overse meldinger dere ikke liker, og sperr for eventuelle plagsomme personlige meldinger!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...