Gå til innhold

Hva er "ung"?

~Mirabell&Knerten~

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

det er ingen øvre grense på denne siden.

"føler du deg som en ung mor, er du en ung mor"

pleier en å si her inne;)

Men en vanlig regle pleier å være under gjennomsnittsførstegangsfødende, evnt at du er yngre enn andre flergangsfødende.

Så dermed har vi alt fra 14-30 omtrent her inne. Selvom "gæmliser" som meg selv ofte er blant de eldste da, (fyller 23 i år). Men jeg føler meg definitivt ung. Har inntrykk av at de fleste andre forumene domineres av damer i 30-åra.

• 2 uker senere...

Man kan selvfølgelig føle seg ung som 30 åring også, men det er generasjonen over meg feks, så det syns ikke jeg er ungt lenger..

Men finnes såklart ikke no fasitsvar på det.

Aldersmessig så syns jeg 20 år og nedover er ungt, men hvordan man føler seg psykisk kommer så ann på fra person til person!

Annonse

Føler meg jo ung i forhold til mine jevnaldede venninner da jeg er den første som skal ha barn i vennekretsen.Og kanskje litt ung i forhold til det samfunnet vi har i dag da de er blitt så populært å bli mor sent. Men når jeg ser at det er jenter ned til 15-års alderen(noe jeg anser som barn) så blir jeg litt usikker ja. Da er jeg ni år eldre enn dem, og DET syns jeg er stor forskjell, og da føler jeg meg ordentlig gammel!hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...