Gå til innhold

Dette gjør utrolig vondt....


Snuppa_00:13 og Gutt_16:28

Anbefalte innlegg

Jeg er 7+ 0 i dag i følget barneverden og nå har jeg fått vondt i venstre eggestokk. Det føles som om noen har stukket en kniv der og hver gang jeg beveger meg så føles det som om noen vrir den kniven. Det er ikke noe blod eller brunt utflod, kun hvit utflod som er vel vanlig.

 

Jeg pleier å ha litt smerter når livmoren utvider seg men da er de smertene borte i løpet av 5 sekunder.

 

Har noen av dere hatt noe lignende?? Jeg skal ikke til legen før 28 mars.

 

Håper mange svarer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er ca like langt som deg..fikk stikking rett under ribbeina istad!!

 

Har litt konstant trykk i underlivet for tiden, skal ogsåt il jordmor 28.mars!

 

Håper alt er bra hos deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tigerbaby.. Du har ikke hatt urinveisinfeksjon? Det kan gå veldig fort opp til nyrene ved svangerskap...bare en tanke..Men hvis du kjenner at det er i eggstokken,vet jeg ikke.. Håper det går fort over!! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei har ikke hatt urinveisinfeksjonså lenge jeg kan huske, mamma sier jeg har hatt det en gang da jeg var liten og aldri siden (er 27 ).

 

I går hadde jeg vondt der venstre nyre sitter og det er stråling mot nyrer, så en vennine av meg ringte i sted og sa at jeg kanskje har fått urinveisinfeksjon.

 

jeg rekker ikke å dra til legeni dag, skal ha møter og samtaler hele dagen ufff... Er det farlig å ha det under graviditeten? Det svir ikke når jeg tisser men urinen lukter litt ekstra ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...