Gå til innhold

Eg er endå ei av dei som ønsker seg jente...

G.I.H

Anbefalte innlegg

denne gongen.Har født 5 gutter og 1 jente, er utrulig stolt av og glad i dei alle. Det er no snart 16 år sidan jenta vart født, hadde derfor vore kjempekjekt å få ei jente til denne gongen. Guttene mine er 3- 23 år. I dei siste PP har eg prøvd meg på jenteoppskrifta, men er litt usikker på kortid omtrentlig me må avslutta kosen etter positiv EL-test. Fekk 2 streker på testen igår kveld, hoppa deretter rett i halmen. Hadde og to streker på testen idag tidlig, lurer no på om eg skal ta sjansen på å lokka mannen min til kos ikveld og. Er litt redd for at det blir litt for tett på EL ifølge jenteoppskrifta, ka meinar de jenter? Eg må jo berre få avslutta med at uansett så ønsker eg mest av alt eit friskt barn, men det er jo som sagt lov å ønske. Og aller sist så vil eg berre få poengtera at det er veldig kjekt og spennende å væra guttemamma og, kunne ikkje ha tenkt meg å bytta ut nokon av guttene mine til fordel for ei jenta.

Fortsetter under...

Hei!

Såå koselig at det ikke bare er meg som harmange barn!

Jeg har også tenkt på å prøve på jente neste gang, har 1 jente og 3 gutter!

Jeg går også for jente teorien med sex før EL, og jeg tror ikke jeg hadde tatt sjansen med sex i kveld hadde jeg vært deg!

Sex i går er sikkert nok uansett, for sædcellene lever jo i opptil 5 døgn!

Hvor gammel er du?

Er 39 selv, og jenta mi blir 12 år ,

og guttene blir 2 - 5 - 9 år dette året!

Lykke til!

Hei.Jeg har 2 gutter på 15 og 10 år.Før jeg ble gravid med sistemann,så prøvde vi alle råd for å få jente.Mannen min varmet til og med ballene over en ovn;)

Men det ble gutt uansett:) Så jeg har ikke tro på dette med sex så og så mange dager før eggløsning.

Jeg har veldig lyst på ei jente,så denne gangen skal vi trosse naturen;)

Kan ikke si så mye her,for det blir så mange negative tilbakemeldinger.

Lykke til:)

Hei Hei...

Eg er 43 år...Guttene mine er iløpet av året 3 - 5 - 19 - 20 - 23, jenta mi blir som sagt 16 år i år, 16 desember. Så det hadde jo vore kjempeartig å fått ei jente 12-13 desember, som blir min termin denne gongen visst me får klaff ved denne pp. Kanskje det er slik at desember er min jentemnd ha ha ha. Ellers så har eg no nådd 27 pp, har hatt 3 SA iløpet av denne tida. Eg har ikkje gitt opp motet for det, men eg har satt meg ei tidsramme på 45 år, då gir eg opp. Dei 4 eldste barna mine er frå mitt forrige ekteskap, med min nåværende mann har eg dei to minste guttene, derfor hadde det vore ekstra koselig med ei jente denne gongen før eg la inn årene.

Du må ha lykke til du og...

Hei Hei...Ja det er merkelig kor forståsegpåere folk det finnes rundt omkring, men eg skjønner veldig godt at du ønsker deg ei jente og, det er jo ikkje pga at du ikkje er glad for guttene du har. Og kordan du vil prøve på jente denne gongen er jo heilt og holden ditt og din mann sitt valg.

Lykke til videre...

Kor godt og høre at andre som vil ha jente. Jeg er 35 år og har 4 gutter.

1 - 19 år og har ønsker om jente. Elsker barna mine. Kunne godt tenkt meg 2 el 3 til men må arbeide meg opp fødselspeng. Har babycomp og min er slik at det lyser Gutt, Gutt, Jente Gutt og Jente. Trudde at Jente var fyst.

Skal krysse fingran og håpe på Jenta gitt. G.I.H

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...