Gå til innhold

Var til samtale på sykehuset i går:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på morgenrøden på Fredrikstad. Ble mottatt av en meget hyggelig jordmor i 7. etage. Satt et par nybakte mødre med familie rundt i gangene der oppe for vi kom i vissittiden. Trodde nesten jeg skulle få melkespreng og krøll på livmora av det synet altså:)

Pratet om forrige fødsel, og denne som skal komme. Er mye roligere nå, og gleder meg faktisk til vi får møte tutten! Skal gjøre et forsøk på å føde på B7. Der var det sååå fint. Stille og rolig.

Vel, kos dere vidre i dag jenter. En nydelig vårdag er det. Og husk å knipe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jevnlig til samtale der. De er bare helt fantastiske:-) Jeg skal oxo føde på B7. termin din? Kan jeg spørre hvilken jordmor du snakket med?

Skrevet

Jeg har termin den 6. juni. Jeg pratet med Evelyn. Veldig likanes dame... :)

Skrevet

Evelyn Lystad? Ho hadde jeg som jordmor på forrige fødsel, utrolig flink dame. Ellers har jeg gått til samtale hos Cecilie Sommerstad, oxo e kanondame:-) Vi skal på "prøvefødsel" til neste uke........

Skrevet

Aner ikke etternavnet. Mulig hun sa det, men det surret sånn i hodet mitt at jeg fulgte ikke med. Jeg skal bare ha den ene samtalen jeg da. Var viktig å få sortert litt fra forrige gang, og få i journalen at jeg har et par behov som jeg bør få dekt denne gangen. Litt "diva" kanskje men det er viktig at jeg føler meg trygg og rolig! Sist jeg fødte så pusset de opp avdelingene og det var kaos overalt. Jeg dro hjem med en ugrei fødselsdepresjon, og i følge den jordmoren, er det visst menge av oss som fødte den sommeren som kommer tilbake nå, med litt fødselsangst.

"prøvefødsel" vakke verst! Aldri hørt om. Sikkert veldig nyttig da. Blir alltid tryggere på ting som ikke er så ukjent. Masse lykke til da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...