magedans Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Jeg har ikke vært så veldig aktiv her med innlegg eller svar, men har lest mye og lært enda mer!! Så jeg vil takke dere kloke og gode jenter som deler av deres kunnskap og omsorg for andre....testa positivt i dag og er veldig glad og spent håper det klaffer for mange av dere SNART!!! Nå hopper jeg inn på 1. tri men kommer nok til å snuse rundt her også en del - syns som mange andre at det er god stemning her!! Keep it up
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 gratulerer med spire!! håperalt går som smurt i 8 mnd. masse lykke til!!!
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Ville bare få si GRATULERER!!!! Lykke til videre i svangerskapet og tiden som kommer ;.)
2 fine små Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Saa flott da! Gratulerer, god tur videre, ha det supert i tiden framover.
kine 24.12.2007 Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer så mye! Lykke til fremover, kos deg masse med magen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå