Gå til innhold

Anbefalte innlegg

og idag tidlig, på EL-testen...Hoppa rett i halmen igår kveld, og lurer veldig på om eg skal lokka gubben med meg ikveld og...Eg må jo innrømme at eg drømmer veldig om å få ei jente no då, har født 5 gutter og 1 jente frå før av, så det hadde vore kjempetopp å avslutta med ei jente til, det er no snart 16 år sidan sist jente. Guttene mine er i alderen 3 -23 år. Har prøvd jenteoppskrifta i dei siste PP, men er litt usikker på kortid eg må avslutta kosen i forhold til EL. Eg veit at dette er eit sjansespel, men alikevel så føler eg at eg må prøva. Så ka gjer eg, skal eg satsa på at det holdt med kvelden igår, eller skal eg gjera ein siste innsats ikveld, i eit desperat håp om fullklaff. Uansett så blir eg jo glad for det kjønnet som måtte dukka opp, det viktigaste er jo at barnet er friskt, men det er jo lov å ønske sant...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8710740-2-streker-ig%C3%A5r-kveld/
Del på andre sider

Fortsetter under...

For meg høres dette rett og slett ut som et ganske så provoserende luksusproblem!

Mange her inne har brukt langt tid på å prøve å bli gravid, og en del har ikke barn en gang - og så kommer du her og ønsker deg ei jente fordi du har så mange gutter fra før... Tror ikke du skal regne med så mye forståelse her inne.

Eg må jo få sei at svaret ditt Anonym provoserte meg og litt, pga at eg trudde at dette var eit forum for absolutt ALLE som er over 35 år og som ønsker seg eit barn. 5 utav barna mine har eg fått ilag med min forrige mann, og no med ny mann så har eg eit stort ønske om å få ein liten nær familie ilag med han. Hadde det ikkje vore for det så hadde eg vore vel så fornøyd med dei eg hadde. Og no når eg har 2 gutter ilag med min nåværende mann, så hadde det jo vore ekstra koselig med ei lite jenta. Har hatt 27 pp til no, og har vore igjennom 5 SA. Men har alikevel endå eit stort ønske om at ei lita spire kan klamre seg fast her hos meg ein siste gong. Men visst det er slik at dette forumet er kun for dere som enten ikkje har barn eller dere som har eit par frå før av, så får eg heller trekkje meg herifrå. Men ønsket mitt om å få fleire barn ilag med min nåværende mann,enn dei to guttene som me har, er garantert lika høgt som det at dere her inne vil ha deres første barn, eller nr to,tre eller fire. Dere får ha meg unnskyldt, men det er no ein gong slik eg føler det...

Takk for meg...

Kjære G.I.H. Jeg synes du har all rett til å være her og lufte dine tanker og følelser. Det er jo så utrolig godt å ha noen å "snakke" med når en forsøker å skape et vidunder, om det er første eller 10.ende, nå når den biologiske klokken tikker som skrekkelig fort. Jeg synes vi skal ta imot alle som er over 35 og som forsøker å bli gravid, med åpne armer. Håper du fortsatt vil ha nytte av forumet her og ønsker deg velkommen.

Kjære G.I.H

Dette forum er like mye ditt som noen annens,

Men desverre er der noen som må spre litt negavtive vibber av og til.

Selvfølgelig uten nick også,for de har vel ikke ryggrad til å bære sine påstander.C";).Jeg ønsker deg lykke til med prøvingen jeg,og håper dere er heldige og får klaff.Lykke til på veien med prosjekt baby !

Hilsen

Kjære G.I.H.

Så flott at du fikk fanget opp EL,da er det bare å kjøre på og håpe prinsessen tar plass i magen,og om det skulle vise seg å være en prins er er jeg helt sikker på at han vil bli like høyt elsket,det er da lov å drømme litt om et bestemt kjønn,blir jo like glad uansett.

Når det gjelder anonyme innlegg,så er det bare å overse,det dukker stadig opp slike.

Dette er et prøveforum,ikke et prøverforførstegang forum,alle her har samme mål,vi ønsker oss et barn,om det er nr.1 eller nr 8 er det akkurat samme drømmen.

Snakk ivei så mye du vil,håper dere lykkes.

Mange lykkeklemmer fra Skifer

Annonse

Jeg tror at mange ønsker seg en eller flere av hvert kjønn , men tør ikke si det i frykt for at man blir hugd hodet av på denne måten som du GIH blir.

Ikke ta deg nær av alle disse som slenger rundt seg med sånne kommentarer,de vitner heller om umodenhet!

Ønsk deg jente du, det har du full rett til uten at en eller annen anonym skal komme og tråkke på dine drømmer!

XXXXX for at du får jenta di.

Klem fra ei som sniker seg inn her innimellom for å følge noen på veien

Heisann:))

Vil bare si at jeg forstår ønsket ditt godt og at dine håp og drømmer er like

viktige som andre sine, selvfølgelig!

Er litt i samme situasjon som deg, har sterkt ønske om barn nr.6, og du og du, som jeg håper vi får det til:)

Måtte vi få en en fruktbar vår...

Lykke til og klem fra

Hei Hei og tusen tusen takk for kjempefine svar, eg sit her med tårer i øynene eg. Eg vart nok litt motlaus over svaret ifrå Anonym igår, følte at mine drømmer ikkje var like mykje verdt som andre sine. Men takk til dere andre som løfta meg opp igjen, og gav meg nytt håp...Lykke til alle sammen...

Og til deg moni-65 så vil eg berre få sei at eg er 63-modell, og som sagt så går eg inn for barn nr 7, håper me lykkes snart begge to, så kan me sjokkera omgivelsane litt til :-)

Mine gutter er iløpet av året 3 - 5 - 19 - 20 - 23, og jenta mi blir 16 år i desember, visst me får klaff denne pp så har me termin 12-13 desember, kanskje julemnd er min jentemnd :-)

Kordan er det med din flokk?

Ellers så er eg no inn i min 27.pp, og har hatt 3 SA iløpet av denne tida, så no synest eg at tida er inne til å få dette til...

Hei G.I.H-

dette forumet er for ALLE over 35 som prøver å bli gravide !

Ønsker deg lykke til med prøvingen - håper at du er heldig igjen snart !

Håper at du føler at du kan lufte dine tanker, håp og drømmer her inne videre også- ikke la et anonymt innlegg ødelegge den muligheten :-))

Klem fra

Hei, hei:)))

Jo flokken min består av 3 staute gutter, 10, 14 og 16 år i år, i tillegg er det det ei jente på 12 og tilslutt ei tulle som blir 4 snart:))

Som sagt i tidligere innlegg er jeg litt bekymret for tilsynelatende manglende EL....håper det går seg til:)

Håper virkelig at det lykkes for deg nå, ei lita julejente, - eller julegutt hadde vært flott å toppe kransekaka med.

Mvh

Annonse

Jeg ønsker meg nå nr 4 og vet at det barnet er like mye etterlengtet som det første barnet. Jeg er nå inne i pp nr noen og 20 og er like fiksert på å få barn som med nr 1. Ikke bry deg om slike annonyme innlegg. En har like mye lov å lengte om en har fra før. Dette er bare noen som er skrekkelig i ulage og prøver å få oss til å bli det samme. Vi bryr oss ikke om annonyme, enig? Stå på og få jenta di du!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...