Gå til innhold

Masse lykke til imorgen *Maggi*!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk, imorgen blir du tobarnsmor! Håper forløsningen går bra, og at alt står bra til med den lille krabaten, omstendighetene tatt i betraktning!!!!

Masse lykke til ihvertfall!!!!!!

Beste hilsen fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke ti,l og alt godt ønskes mor og barn!

Skrevet

Hei Maggi!

Jeg vil også ønske deg lykke til i morgen! Jeg skal tenke på deg :-).

Håper du finner en mulighet til å oppdatere oss etterhvert!

Lykke til!

Skrevet

Hei Maggi!

Ønsker deg også lykke til i morgen. Stor dag i morgen i og emd at lillegutten kommer til verden! Så spennende.

Du må oppdatere oss så fort du er på bena igjen. Tenker på deg og er spent på å høre hvordan det har gått.

Lykke til.

Stor klem :-)

Skrevet

Jeg tilslutter meg til de andre og ønsker deg

LYKKE, LYKKE TIL!

Jeg har fri i morgen - skal tenke på deg da :-))))

Skrevet

Hei,

masse lykke også fra meg. Så fint er alt er overstod nå ganske snart for deg og at du kan se den lille i virkeligheten, og ikke bare UL. Håper at alt går bra.

Og så må vi treffes en gang på Nordstrand, siden vi bor bare 5 minutter fra hverandre!

Skrevet

Tusen takk, alle sammen!

Er en rask tur hjemme for å hente det jeg trenger til de neste dagene på sykehuset. Blir vel liggende der frem til tirsdag, tenker jeg. Deretter regner jeg med å flytte over på hotellet, og da er man straks litt friere til å gjøre hva man vil.

Jeg er ved godt mot, og gleder meg egentlig til å få det overstått.

Har hatt samtale med barnelege i dag, og selv om de ikke gir garantier for noe, så får jeg en følelse av at barnelegene ser på et barn i uke

31 + 4 som "a walk in the park".

Må regne med noen uker i kuvøse for at han skal bli større og kan regulere varmen selv, og 1 - 2 uker med Cpap (lett pustehjelp). Deretter skal han lære å spise selv og bli ca. 2 kg før vi kan ta ham med hjem.

God helg til alle sammen, kos dere med magene deres: )

Skrevet

Masse lykke til, det går sikkert fint med dere :-)

Skrevet

Føyer meg til de andre og ønsker deg lykke til i dag! Skal tenke masse på deg og lillegutt. Så får du komme tilbake med en oppdatering når du har kommet ut fra sykehuset.

Klem fra

Skrevet

Litt sent ute, har vært pc fri ..

Men lykke til

Gleder oss til å høre fra deg igjen og da som 2 barnsmor.

God helg til dere også .

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...