ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 21. mars 2007 #26 Skrevet 21. mars 2007 den ene ligger med hodet ned i bekkenet og rompa ut på høyre side..hun sparker og slår litt rundt omkring.. den andre ligger med hodet oppe til venstre,ryggen ut og rompa nede til venstre..merker ikke mye liv fra den rakkeren,siden hun ligger med ryggen til meg..
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #27 Skrevet 21. mars 2007 Han snur seg fortsatt mye rundt inni der, men favoritten er helt klart med hode ned litt mot venstre (altså litt i tverrleie) og føttene opp i høyre ribbena.
tina 79:) Skrevet 22. mars 2007 #28 Skrevet 22. mars 2007 I dag fant vi ut at hodet ligger ned, rumpa oppunder venstre ribbein og at den sparker på høyre ribbein, så da er det ikke så veldig rart at jeg er veldig sliten oppunder ribbeina om dagen. Gleder meg til magen synker litt...
plutseligbolle Skrevet 22. mars 2007 #29 Skrevet 22. mars 2007 Jeg kjenner både rompa og spark på høyre side under ribb-beina. Noen ganger sparker hun til venstre og, vet ikke hvordan hun får det til men... Jeg lurer litt på om hun ligger på tvers her, for en stund kjente jeg hikking nede i bekkenet, men nå er den noen ganger litt til venstre. Noen armbevegelser (tror jeg) kjenner jeg i retning bekkenet. Skal til jordmor i morra og håper å få litt mer kvalifiserte uttalelser.
MAMMA1 Skrevet 22. mars 2007 #30 Skrevet 22. mars 2007 Jordmor hadde vansker med å kjenne hvordan babyen ligger (uke 33), noe jeg synes er litt rart så sent..Jeg synes jeg kjenner spark over det hele, men ofte nedover mot skrittet så jeg skvetter! Jeg er andregangs så jeg forventer ikke at hodet fester seg før term. Men det hadde vel vært en fordel for bekkenet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå