mathilde Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Min ligger med hodet ned- og rumpen mot høyre siden. Det har han gjort de siste tre kontrollene!? Masse liv- men har tydelig funnet seg en favorittstilling....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 hodet ned og ryggen mot venstre... sparker mot høyre!!!!
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Samme her..Hodet ned, rygg mot venstre, spark mot høyre:)
Strålende Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Samme her og, rygg mot venstre, spark mot høyre... faktisk ansiktet vendt mot høyre også ) Syns det er utrolig jeg at ungen skal vokse enda 5 uker inni meg, føler liksom det er trangt nok jeg hehe
**My little Miss drama and I** Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Samme her.. hodet ned- hun stanger og det gjør vondt.. rumpa mot venstre og spark i høyre side...
Diva Muffin Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Hodet ned og rompa mot venstre. Tror jeg har en bokser i magen, for jeg kjenner masse bevegelser som ikke kan være spark siden de er helt nede. Spark kjenner jeg rett opp eller til høyre. 33 uker i morgen
ninsoer Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Min ligger med hodet ned- og rumpen mot høyre siden, spark på venstre side. slår dede på magen å på høyre side..
Julie79 Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Min baby ligger som din...hodet ned, rygg mot høyre og sparker sparker og sparker til venstre!!! :-) Hikker babyen deres mye?? Jeg syns han hikker hele tiden....
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 min har ligget med hodet ned og rompa mot høyre hele tia. helt til vi var hos jm på mandagen, da hadde han funnet ut at et seteleie er bedre:/
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 På de tre siste kontrollene har bebis ligget med hodet ned, rompa på venstre side og sparker sinnsykt på høyre side.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Gutten min ligger i hodeleie, langt nedi bekkenet. Ryggen spent ut mot venstre, og sparker masse opp mot høyre!
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. mars 2007 #12 Skrevet 21. mars 2007 Virker som alle har babyer med hodet ned. Her ligger frøkna stort sett med rompa ned..men hode opp. Er favorittstillingen virker det som! Har jo en god stund på å flytte seg enda, er 29+6, men med min "uflaks" så skal det ikke forundre meg om hun fortsetter å ligge sånn..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 21. mars 2007 #13 Skrevet 21. mars 2007 Ligger med hodet ned, rumpa opp mot høyre ribbein og sparker til venstre. Slik har han ligget siden slutten på uke 29. Veldig ekkelt på skambeinet når ha borer hodet nedover, kjennes ut som han er på vei ut, hehe. Han kan vente noen uker til da, er i uke 34 nå
Siril&Tord sin mamma Skrevet 21. mars 2007 #14 Skrevet 21. mars 2007 min ligger på tvers! elsker å "plage" sin mor med spark og slag på begge sider av magen samtidig.. hehe. jeg er i uke 34 nå.
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #15 Skrevet 21. mars 2007 Her er hodet festet i bekkenet, ryggen mot min venstre side og spark på høyre side. Akurat samme stilling som forrige baby hadde i min mage :0)
Slettes Skrevet 21. mars 2007 #16 Skrevet 21. mars 2007 Min lille prins har ligget med hodet ned en stund, men i følge jordmor i går så skal han vistnok ligge med ryggen tett i mot min rygg akkurat nå og derfor kjenner jeg spark og dytt over hele magen.. Hodet er ikke festet ennå, men ennå 4 uker igjen til termin og jeg er jo ikke førstegangsfødende heller..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 21. mars 2007 #17 Skrevet 21. mars 2007 hodet så langt ned i bekkenet som han har sjangs til og rompa sånn ca midt på og beina mot høyre, noen ganger undr høyre ribbein..mmmmmm så deielig når han beveger seg...NOT!
Økologisk_knekkebrød Skrevet 21. mars 2007 #18 Skrevet 21. mars 2007 Han ligger med hodet ned, og med ryggen sin mot min rygg, tror jeg. Kjenner bevegelse over hele magen, og fingrene/hendene hans kjenner jeg et godt stykke under navelen. Men han snurrer litt rundt også, så av og til har han ryggen ut mot høyre side, og av og til mot venstre side.
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 21. mars 2007 #19 Skrevet 21. mars 2007 Seteleie her gitt....:/ Hodet rett under venstre ribbein og med ropa ned. Den sparker en del rett ned til høyre:) Er 29+1 i dag, så den kan jo snu seg lenge ennå, men pga delt livmor er det nok økte sjangser for setefødsel her i gården;( Krysser fingrene for at den snur seg likevel!
Mamma til to tette Skrevet 21. mars 2007 #20 Skrevet 21. mars 2007 Seteleie her også, med 9 dager til termin. Ligger som regel med hodet rett under mitt høyre ribbein og med resten av kroppen ut mot min venstre side. Har forsonet meg med setefødsel og så lei som jeg er nå så er det bare å sette i gang takk!
Xenaen Skrevet 21. mars 2007 #21 Skrevet 21. mars 2007 Mi lille pia sitter, ho. Jeg er 29 +1, og jordmor mente (litt usikkert) at ho hadde hodet opp mot høyre sida av magen min. Slik satt ho faktisk på ordinær ul også! Får nå se om ho ikke snur seg til slutt!
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 21. mars 2007 #22 Skrevet 21. mars 2007 hodet ned, og rumpa rett i været . Ryggen ligger stort sett på høyre side, men i går var den på venstre. Kjenner stort sett bevegelser på venstre side. Hodet er ikke festet, og er førstegangs men lå visst langt ned eller no... er 39+3 i dag.
onam * mai 07 + september 08 Skrevet 21. mars 2007 #23 Skrevet 21. mars 2007 min gutt ligger med hode på høyre side og sparker masse på venstre. noen få ganger ligger han med hodet opp mot ribbein og sparker meg i beinet...
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #24 Skrevet 21. mars 2007 Min ligg "på kryss og tvers" som legen sa på kontroll i dag. Verken seteleie, med hovudet ned eller tverrleie er godt nok for chiquitin *hehe* Men er jo berre i veke 29, så det er enno masse plass til å danse der inne
flashdancepants Skrevet 21. mars 2007 #25 Skrevet 21. mars 2007 På siste kontroll lå hun med ryggen langs venstre siden min, med hodet ned og inn mot ryggen min. Fikk bl.annet et snapshot av at hun klødde seg i øret med tåa, hihi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå