Lotte&Babyspiren Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 JAAAAAAAAAAAAA; jeg er gravid!!!! eller er jeg, tok en QR test og det er tydelig en strek der, enda jeg bomma litt på testen og tissa egentlig litt lite...men alle tegnene stemte, turte ikke å hpåe for mye og har gitt litt faen denne måneden men er gravid tydeligvis...
millymolly&mini Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer så masses! Virker som det klaffer for et par stykker her inne i dag:)
magedans Skrevet 21. mars 2007 #3 Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer jeg testa også pos i dag!! Morro dette!!
Lotte&Babyspiren Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. mars 2007 er det sant? flere som det har klaffet for idag? her skinner solen som aldri før. jeg kjørte bort til butikken å kjøpte en test...kjæresten dro på jobb tidlig i morgest, han har vært svært håpefull og tålmodig (da han ønsker barn veldig sterkt), så han ble ganske paff og målløs da jeg nylig ringt han...ble veldig glade. Tenk at vi skal få baby! Helt utrolig, som vi gleder oss:D Mine tegn: Ømme pupper, mye lengre enn IKM puppene stikninger i magen av og til, spesielt i enkelte stillinger veldig harmonisk og rolig ingen PMS symptomer liksom:D ekstra omsorg både for kjæresten og datteren vår på 3 år, ekstra morsinstinkt liksom finere hud og hår plutselig, men sprøere negler i bassenget merket jeg at jeg hadde en "klump" i magen, var veldig lett å merke siden man er tyngdeløs i vann, da var det liksom noe å magen kjente jeg.. spesielt! Kjenner alt dette godt da jeg har vært gravid før så... Har tatt av vitaminer og det jeg har gjort for å bli gravid: Tar gravitamin med folat, tatt i ca to uker før EL. tar tran Spiser sundt og trener bakfra og med beinan opp i været etterpå, hatt samleie HVER dag hele syklusen!! Ellers ikke tenkt så mye på saken, bare koset oss. Ikke drukket alkohol og tatt hensyn til- og lagt til rette en sund livsstil for spirens beste!<3 MASSE BABYSTØV TIL DERE ALLE SAMMEN!! Måtte det klaffe for dere ogå, det fortjener dere! ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Siss75 Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 Det høres positivt ut, drister meg til å gratulere, jeg også! Lykke til!! )
2 fine små Skrevet 21. mars 2007 #7 Skrevet 21. mars 2007 Fantastisk.... Tar spesielt av meg hatten for sex absolutt hele syklusen!! Gratulerer saa mye
Erisa* Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer med spiren! Suger til meg babystøv, og tar med meg gubben inn i senga i ren inspirasjon:) Kos deg masse, håper du får et lykkelig svangerskap!
2 tette - med flette Skrevet 21. mars 2007 #9 Skrevet 21. mars 2007 grautlere så masse Og til de andre som har testet positivt idag ! Også på denne fine dagen det har vært idag da
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 gratulere så my me den nye spiren:) litt misunneli men d bi på mæ å snart håpe æ,sug te mæ massssssse babystøv:) lykke te alle sammen!
kine 24.12.2007 Skrevet 21. mars 2007 #11 Skrevet 21. mars 2007 Gratulerer!!!!! Suger til meg litt babystøv ) Kos deg masse med spiren, og lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå