Gå til innhold

Har noen av dere vært borti INT B1 eller Bio-dophilus?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok to kapsler av bio-dophilus og har hatt vondt i magen, magekramper og diare siden. Selma har også hatt kjempe vondt i magen. Var på legevakta med henne igår, og både legen der og barnelegen på ullvål frarådet meg å bruke det selv, og å gi pulveret til Selma. Spes siden hun er så liten enda. Videre har helsestasjon, apotek og fastlegen min frarådet det. Årsaken til det er at det ikke finnes skikkelig forskning på preparatene, og at man da ikke vet om bivirkingner osv osv.. så det er ikke bare bare....

Jeg var på legevakta med Selma igår pga at jeg tok to sånne kapsler. Jeg har hatt vondt i magen, magekramper og diare siden jeg tok dem, og Selma har hatt kjempe vondt i magen. Legen på legevakta, barnelegen på ullevål, min fastlege, helsestasjonen og apoteket fraråder at man burker det når man ammer og i hvertfall at man gir sånne preparater til spedbarn!! Årsaken er at det ikke er skikkelig dokumentasjon på preparatene. Så Selma sliter skikkelig etter dette! Så det er ikke bare bare....

Jeg var på legevakta med Selma igår pga at jeg tok to sånne kapsler. Jeg har hatt vondt i magen, magekramper og diare siden jeg tok dem, og Selma har hatt kjempe vondt i magen. Legen på legevakta, barnelegen på ullevål, min fastlege, helsestasjonen og apoteket fraråder at man burker det når man ammer og i hvertfall at man gir sånne preparater til spedbarn!! Årsaken er at det ikke er skikkelig dokumentasjon på preparatene. Så Selma sliter skikkelig etter dette! Så det er ikke bare bare....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...