Gå til innhold

Kongsberg; Baby-kino, torsdag 22/03, kl. 12:00

Anbefalte innlegg

Kinoen viser den romantiske komedien MUSIC AND LYRICS med Hugh Grant og Drew Barrymore.

Oppfordrer alle som kan til å gå på baby-kino. Ved for lite oppmøte kan vi risikere at dette tilbudet faller bort, og det vil vi jo ikke!!!

Filmen vises med lavere lydnivå og svakt lys i taket. Her er det lov å spise, gulpe, bæsje og gråte (babyene altså... he-he).

Fortsetter under...

Jeg har lyst til å se den filmen! Men det er barseltreff for oss på hs i morra kl ett.... Er sikker på hva jeg gjør... Tonis og Anne, hva skal dere? Treff, tur, eller kino?

Hva koster forresten babykino? Er det samme pris som på vanlig billett?

Jeg tror jeg satser på tur og helsestasjonen. Er jo siste gang - kan jo være greit å få med seg? Skulle ha fått sydd litt mer (eller kommet i gang for å være mer nøyaktig...), men det får nesten bli en annen dag enn i morgen. (I dag ble det mer skravling, måling, gulping og grining enn sying:-) Koselig det også, altså:-)

(For de som ikke har fått det med seg skal sangsmurfen, bjørg og jeg sy sånn bæredings. (som jeg aldri husker hva heter. Mei tai eller tai mei eller "ta meg" som vi kom fram til i dag - hehe). Kommer til å gå strålende.

Men åj, nå må vi skynde oss til babysvømming gitt! Torbjørn, våkne nå!!

Jeg drar på hs jeg også, er det kl 1?? Trilletur først? Hva med halv 12? Må trille og sove litt før hs, tidligere har Andrea sutret mest, så få prøve å vise henne fra hennes beste side i morgen, hihi...

Bæredings blir bra:)

babykino: funker dessverre ikke for min til tider turbobaby, som bare er stille (les:sover) i vogn. Trillende vogn... Skjønner ikke hvordan dere får til babykino jeg.. Kanskje med babyer under 3mnd... Sukk...

Det går faktisk helt greit- det har ikke vært tull med NOEN barn når vi har vært der. Tror ungene blir helt paralysert av lerretet. I tillegg er det mange barn som sover seg igjennom hele filmen (trikker vognene frem og tilbake feks når man sitter på første rad). Og mange sitter og ammer babyene.

vært et forsøk altså ;0)

Kanskje neste gang?- hihi

Annonse

Heisann!

Jeg må (som vanlig) se an åssen dagen starter for Martine.. Nå de siste dagene har vi stått opp i halv åtte/åtte-tida og da har hun vært klar for neste lur i halv ti/ti-tida. Og da er det ikke noe vits for meg å trille i byen halv tolv... Men jeg kan sende deg ei mld Anne, hvis vi kommer!

Hvis ikke så sees vi på hs kl ett..

Ang denne bæredingsen dere alle skal sy.., er den myyye bedre enn Babybjørn-selen min? Jeg har den aktiv varianten. Hadde vært litt moro å lage sin egen, hvis den er god å bære med. Men da skal den være VELDIG bra hvis jeg skal ha tid og ork til å sy.. ;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...