Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan.Veldig leit at det ikke nyttet denne gangen heller.Jeg føler med deg.Jeg hadde mitt 5 forsøk i januar og jeg var veldig sliten etter det.Jeg har også hatt den tanken om at jeg ikke orker mer,men klarer ikke tanken på at vi kansje kan få det til også.Bestemte å ta en pause frem til august.Få et pusterom.Nokk om meg,men jeg skjønner godt hvist du ikke orker mer,livet er ikke enkelt og alle er vi forskjelige.Det er en vanskelig tid dette,men det er bare du som vet va du orker.Lykke til videre med hva du en velger.Trøste klemmer.

Fortsetter under...

Sjokoboi !

Har dere hatt 7 forsøk synes jeg du har prøvd mye. Så mye man kan forvente. Tror svigerforeldrene dine er mer opptatt av egne barnebarn enn sønnens mulighet for egne barn. Hvis du har to barn fra før vet du i det minste at du kan få.

Jeg leser ikke i innlegget ditt at mannen din synes det er noe problem med egne barn.

Håper svigerforeldrene dine tar til vettet !

Det er ikke din skyld !

Beklager, ble litt engasjert her

Så leit å lese om, er ganske ny her og har ennå ikke vært gjennom noen forsøk selv, men må si at jeg er full av beundring for hva du og andre her klarer å gå gjennom.

Må være utrolig tøft både fysisk og psykisk, og skjønner veldig godt at du kanskje ikke orker mer nå.

Kan jeg spørre hvor gammel du er og hva slags "diagnose" du har fått?

Har selv vært inne på tanken på adopsjon, hadde vært godt å gi et barn et godt hjem og muligheter det ellers ikke ville hatt.

Uansett hva du velger vil jeg ønske deg lykke til:o)

Stor trøsteklem til deg

dette var uendelig trist. Først av alt vil jeg bare si at du/dere har vært enormt sterke som har gjennomført 5 forsøk. (selv har jeg to icsi bak meg og null barn)

Om du velger å gi deg nå, er ikke det det samme som at dere aldri vil få barn - heldigvis :-)

Dere kan ta forsøkene opp igjen senere, dersom det føles naturlig, eller kan hende får dere det til selv. (jeg kjenner ikke din historie, men det høres jo ut som du kan bli gravid)

Jeg vil gi deg en varm klem, og trøste deg med at vi går mot lysere tider, med vår og irrgrønne bjørketrær som spirer fram :-) Det letter på etter den tunge vinteren med mørke.

Håper alt ordner seg for dere! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...