Gå til innhold

Pernille eller Synne...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller andre fine forslag? Har en Sofie fra før. Klarer ikke bestemme oss (finner bare masse fine gutte-navn... :-) men venter en liten tulle til.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge to var veldig fine. Men holder en liten knapp på Synne. Sofie er jo bare nydelig: ) Hva med Sunniva, Sarah, Maja eller Matilde?

Skrevet

Ja, vi elsker Sofie navnet :-) Ser du har en Emma Sofie. Emma er også et flott navn, men det passer desverre ikke til etternavnet vårt :-(

Maja var ikke dumt.. Mathilde er også veldig fint, men et nært vennepar har en jente som heter det. Blir litt "hermete" kanskje..

Tusen takk for forslag:-) Ikke lett dette her altså..

Skrevet

Både Pernille og Synne er på min 10-på-topp-liste!

Synes kanskje at Synne passer best til Sofie (som også er kjempefint...).

Skrevet

Begge navnene er kjempefine. Men Sofie og Synne blir kanskje litt likt? Jeg holder en knapp på Pernille.

Skrevet

Syns Sofie og Synne blir litt likt. Man baler nok med å blande søskennavn, om det ikke er allitterasjon (bokstavrim) også. Datteren min og søsteren min begynner på samme bokstav, og jeg blander bestandig!

Derfor holder jeg en knapp på Pernille. Syns de matcher godt i stil også, Sofie og Pernille.

Skrevet

Så morsomt, vi har en Pernille og lurer på om lillesøster skal hete Sofia.

Jeg synes, helt objektivt, at Pernille passer bedre sammen med Sofie enn det Synne gjør.

Skrevet

Synne!

Er uenig i at det blir for likt. - Har forøvrig hilst på en Synne Sofie en gang :-)

Skrevet

Takk for masse svar! Spørs om ikke jeg holder en knapp på Pernille jeg også.. Må kanskje vente og se om det er en Pernille eller Synne som kommer ut. Mange sier man bare "vet det" når man ser babisen... :-)

Skrevet

Pernille er litt sånn "tullenavn" greit på et barn men ikke på en voksen

Synne er helt greit men veldig likt Sofie

Skrevet

Sofie er nydelig:)

Hva med Alvilde, Agathe, Louise, Telma, Ovedie?

Jeg holder en knapp på Synne... Synes ikke akkurat det er så likt Sofie jeg da...

Skrevet

Jeg synes Pernille er et perfekt jentenavn.Det er morsomt,men samtidig et klassisk gammelt navn.

Er uenig at det er et navn som ikke passer til en voksen, i forhold til alle disse utenlandske jålenavnene som dukker opp på denne siden.

Pernille er kanskje et vanlig navn,men iværtfall ikke harry.

Skrevet

Nok en gang; hvorfor bestemme seg for ETT navn før barnet er født??

Du som mange andre valgt to veldig forskjellig (og fine) navn, men la tulla bli født å se hva som føles riktig da!

Skrevet

Pernille er kjempefint.Synne synes jeg personlig er litt dillete.Men man blir jo påvirket av folk man kjenner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...