Tenker på nr 4 Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 Den gikk litt på morran i dag og litt nå nettopp.. Så nå skjer det noe her(",) Hadde noen voldsomme tak i ryggen og magen i går kveld, og nå i dag også. Fikk heldigvis sove i natt da. Så nå venter jeg bare på at det skal bli litt vondere, og at vannet kanskje går... XXXXXXXX' er alt av fingre og tær her nå(",) Hadde menstermin i går, og 6 dager til ul termin
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Oii spennende! kanskje du får møte babyen din i dag du;) lykke til. hold oss oppdatert.
Tenker på nr 4 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Håper jo på det da(",) Skal opp å besøke ei venninne av meg som fikk i går kveld 22.30, ei velskapt tulle på 3300g og 49 cm lang. Så kanskje jeg bare blir på føden og blir ferdig selv hehehe Med førstemann gikk vannet når jeg kom på sykehuset(",) Er lov å håpe at det skjer igjen..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 hi hi. det hadde jo vært kjekt da. så har dere kunne være der sammen.
ninsoer Skrevet 21. mars 2007 #5 Skrevet 21. mars 2007 X fingrer for deg. håper du straks er færdig.. hvordan så d ut d som kom i går å i dag da?
Tenker på nr 4 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. mars 2007 For å beskrive det best mulig: Det var en lang slimete brun/gul/grønn ting i do når jeg var ferdig. Følte jeg måtte såååå tisse, men det kom ingenting. Så fikk litt sjokk når jeg reiste meg for å dra ned, da lå dem der i skåla(",)
Tenker på nr 4 Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2007 Hadde vært kjempe greit om det er noen kjente på føden ja(",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå