Gå til innhold

Uttaket er over, og....

Anbefalte innlegg

De fikk ut 11 fine egg!!

Høre her jenter, dere som har menn med VELDIG dårlig sædkvalitet.

I juni for snart to år siden leverte mannen min en sædprøve på sykehuset levanger, i denne prøven var det ingen levende sædceller.. Vi ble søkt inn til behandling.

I mai i fjor leverte mannen min igjen sædprøve, da på St. Olav... i den første prøven var det ingen levende celler. En prøve som ble tatt tre timer senere viste noen få levende celler,men de beveget seg dårlig...

Utpå høsten en gang sluttet mannen min å røyke, nå i januar begynte han med zink, selen, omega3 og gerimax ginseng.

I går leverte mannen min sædprøve som skulle befrukte eggene mine som ble tatt ut. De så en veldig klar forbedring!!! Vi fikk se sædceller som svømte som bare det under mikroskopet!!! Det var en utroli følelse for både mannen min og meg!

Litt ståpåvilje måtte til, og to-tre uker med abstinenser.. Men sædcellene var så mye bedre! Dette på et halvt års innsats!!!

Jeg er så kry av mannen min!

I dag kl 14.30 ringer de til meg så jeg får høre om noen av de 11 eggene mine er befruktet!

Jeg skal ikke juble for tidlig, men er så hoppende glad!!!

Lykkeklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8709981-uttaket-er-over-og/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må vel innrømme at jeg gråt litt stille ja. Jeg lå med hodet til siden og så inn i øynene til mannen min..kunne se noen tårer hos han også. fikk petidin intravenøst, men jeg hadde ingen god effekt av dette..

Jeg kjente hver gang de stakk hull i eggposene, rykket skikkelig til! Men det hele tok kanskje et kvarter.

Jeg har vært ut en vinterdag før i forhold til sterke smerter, men ja, det var mye mer vondt enn jeg trodde.

Men dette er vel forskjellig fra person til person?

KLEM

Annonse

Gratulere med mange egg. :-)

Blir spennende og høre hvor mange som blir befruktet da.

Jeg har vært i gjennom det samme som deg, av andre årsaker, og syntes ikke det gjorde noe vondt. Kjente jo de stakk litt, men gikk over all forventning. Hadde gruet meg veldig, så kanskje derfor det ikke var så ille....

De tok ut 15 egg, og 8 ble befruktet, så jeg har noen på frys..:-)

Er 5 uker på vei nå, og krysser fingre hver dag for at alt skal gå bra !

Håper det samme for deg.

Ha en fortsatt super fin dag. !

Annonse

Hei, og gratulere så masse med 11 egg!!!

Tenker du er letta nå altså... Jeg for min del skal sette el-sprøyta nå kl 21. uttak på fredag, og innsett på mandag. Er såå glad for å endelig komme videre!

Ønsker deg lykke til, så snakkes vi:)

klem

grattis med mange fine egg :0)

jeg har også tro på at zink og et godt kosthold kan forbedre sædceller,så ditt råd er gull verdt til de som har det :)

sambo tokk sædtest første gangen og den var ok,men etter vi tokk tabletter osv ,fikk han topp karakter på svømmrene og hele 20egg ble befruktet..

ønsker deg lykke til

klemmer fra

hei Linnen

Gratulerer med så mange egg-og så utolig flott resultat med mannen din sin sæd! Man skal ikke kimse av vitaminer og mineraler det er helt sikkert:o)

Jeg syntes også det var skikkelig vondt å stikke hull på eggposene, de måtte også stikke mange ganger fordi eggposene bare spratt unna som legen sa, måtte be om en ekstra dose morfin faktisk og selv da hjalp det ikke helt. Men bet tenna sammen...............

Nå må du kose deg og slappe av i rugetida-ikke noe stress :o)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...