Gå til innhold

Noen som vet om det går an å bruke actograco bilsete med base UTEN basen?

Gjest

Anbefalte innlegg

Føler meg litt dum nå ja, men vi skal ut å reise og dit vi skal får de ikke tak i bilsete. Vi har det barnesetet med base, men det tar jo himla med plass - og vi skal jo ha med barnevogn, 2 kofferter str. telt, trillekoffert og ryggsekk, så vi må jo klare å manøvrere oss...

Noen som vet om det går an å bruke uten base? Eller har et tips til hva vi skal gjøre? Kan aldri tro at vi får leie på utstyrsforretning når vi skal ut å fly... men jeg får vel ta en telefon å høre. Men hører altså gjerne om deres erfaringer først :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går helt fint:) vi har gjort det lenge fordi vi syns han satt for mye rett opp..vi tok bort basen og det ble litt bedre..veldig enkelt å feste belte og:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det skal være mulig. Vi har det, og det ser ut som om det går ut i fra tegningene/forklaringene på setet - men vi har aldri prøvd det da.. Ellers så er det jo noen forsikringsselskaper som leier ut seter, kanskje dere kan leie der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å! Nå ble jeg 10 kg lettere! Har fundert litt på den...Vi får teste ut i slutten av uka når mannen kommer fra jobb. Takk takk :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...