Gå til innhold

Oppblåst..uformelig..vekta stiger..

Anbefalte innlegg

..er nå i uke 10+6.

Har andre det som meg, at dere føler dere rett og slett uformelige, oppblåste og at buksene ikke passer mer?

Jeg har ikke fått "gravid-mage" ennå, men har lagt på meg 4 kg, på rumpa og lårene. Festlig..

Jeg hadde håpet å kunne vente litt til før vi fortalte det, men nå ser jeg jo så oppblåst og rar ut at folk må begynne å lure...

Det er ikke kjekt å føle seg så lite fin..

Flere med meg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8709752-oppbl%C3%A5stuformeligvekta-stiger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 13 og har også lagt litt på meg, men mest på magen, og litt over runpa. Har allerede kjøpt mammabukser som jeg bruker daglig. De andre buksene ble for trange for et par uker siden. Ikke lett å skjule nei, men nå gidder jeg ikke det lengre heller. ;)

Noen legger tidlig på seg og det er helt normalt. Jeg har vert en av dem som har måtte spise for å holde kvalmen under kontroll og har lagt litt på meg av den grunn. Jeg tenker ikke så mye på det egentlig, har blitt glad i det lille "ekstra". Føler meg frisk og flott! :) Jeg vet likevel at ikke alle er like glad for at kroppen forandrer seg, men det er slik det skal være og jeg syns du skal være stolt over det. :)

Hei........ uke 13 og 3 kg opp, kroppen er litt anderledes ja, jeg har veldi gravid mage, og føler d meste ligger der. De vanlige klærne har jeg lagt bort for lengst!! Koser meg nok litt ekstra, men syns jeg fortjener det. Event slanking tar jeg etter ungen er født, har fungert utmerket to ganger før, hehe for jeg har vært ganske svær!!

Jepp jepp... føler meg også "tykk" nå... men jeg er oppblåst og har spist litt mye den siste tiden pga for å holde kvalmen i sjakk... å så har jeg vel de siste 14 dagene fått dilla på sjokolade, noe jeg ikke hadde da jeg var kvalm... håpte det kunne vare litt lengre da.. hihi... Gleder meg til det begynner å bli litt mer gravidmage, å den kommer vel raksere enn jeg aner... Buksene begynner å bli trange, å jeg har funnet frem noen av mine gamle gravidklær... men jeg skal til Oslo i helga å da blir de vel kansje litt mammaklær shopping tenker jeg...

Jeg føler meg tykk, men merker jo på klærne at jeg har gått opp lite. Har faktisk gått ned, tilogmed de siste par ukene, enda magen synes såvidt nå. men som en venninne sa; man ser det bare hvis man vet det. Og det er ikke så mange som vet enda. Tre dager igjen til 12 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...