Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. mars 2007 #1 Skrevet 21. mars 2007 ja her sitter jeg da. Alene i stua, og synes synd på meg selv. Greide ikke å ligge i senga, så alt for vondt i bekkenet. Sambo ligger bare og sover. Og da synes jeg jo såå synd på meg selv da, for at jeg ikke skal få sove. Traska ned i stua jeg.. og her sitter jeg, lurer på hvor lenge.. Sikkert litt skuffa også for at sambo ikke kan ligge våken sammen med meg. Hehe..egoistisk? neida! tror det kalles hormoner. Vil bare ha litt ekstra kos nå liksom, en skikkelig klem, men det var ikke mye å få der i gården.. Jaja.. Håper dere andre sover godt da. *Natta*
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Kan skrive under på den der ja... Mannen sover som et barn gjennom natten fra han treffer puta... mens en annen er heldig om det blir noen timer i det hele tatt... men det følger jo med ja... Tenkte lenge at han godt kunne være våken sammen med meg... men så vanskelig han ble å ha med å gjøre dagen etter fordi han var så trøtt... ja så takker jeg for det og er heller våken alene.. Det må nok være for at de ikke har nettopp hormonene å "falle" på...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Hehe, nei de kan vel ikke skylde på hormonene de;) Men jeg skulle bare ønske litt ekstra kos alikevell. Synes i det minste at sambo kunne brukt litt tid før han legger seg på å prøve å få kontakt med den lille der inne da. Men det er liksom ikke det han tenker på når han har lagt seg i senga. Da skal han helst sove så fort som mulig. Så jeg blir liggende og tenke på hvor mye sambo 'mister' jeg da, av denne tiden. Han jobber så mye, at jeg føler han ikke får med seg så mye av denne tida.. Men får håpe han får med seg litt mer når hun kommer ut da... Jaja, fikk pakka i meg litt nattmat her nå. Par pannekaker som lå igjen etter middag;)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 satte rundstykker i ovnene nå jeg da.... natterangelet... men nei, har ikke laga selv, de er ferdig frosne hehe Er han med på kontroller? Har du prøvd å snakke med ham? Jeg vet at det er mange menn som dessverre (for dem) ikke er opptatt av magen i det hele tatt...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2007 Ååh, hørtes godt ut! Jeg kan ikke si at han ikke er interessert heller. For han er jo med på alt av kontroller, og han følger jo med på det som skjer med meg. Men jeg kunne nok bare tenkt meg at han av og til deltok litt mer. Men alt dette har nok med at jeg er så frustrert over at huset aldri skal bli ferdig. (driver og pusser opp hele huset) Så jeg føler at tiden går fra oss, mens han mener vi har goood tid før den lille kommer. Så mesteparten av irritasjonen ligger nok der. Det er bare jeg som grubler på alt, hele tiden. Men sånn blir det når jeg er sykemeldt og har masse tid til overs til å tenke. Og så er det spesiellt lett å bli tankefull når man sitter oppe, våken om natta;)
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #6 Skrevet 21. mars 2007 Hehe... mannfolk har gjerne tid til det meste de... og vi har alltid altfor dårlig tid.. Jeg vet helt klart hva du snakker om i det å ha altfor mye tid... jeg ble sykemeldt fra jobben i september,... og her sitter jeg enda.. Vi flytta i slutten av oktober, så jeg tok meg god tid til å pakke fra jeg ble sykemeldt (var ikke syk, men feil arbeidsplass for svangerskap) og brukte veldig god tid på å pakke ut, sortere, hive ja i det hele tatt da vi flyttet. Så var det jul og vi hadde huset fult hele jula og nyttår.. men etter at jula var pakket vekk.. ja da var det jaggu stopp... Så nå har jeg sortert masse bilder og lest helt uinteressante bokserier på +20 og +30 bøker og vet ikke helt hva mer jeg skal kunne fylle tiden med. Men her var det faktisk HAN som "maset" da vi pakket/flyttet for at han mente vi aldri ble ferdig... hehe.. men det var nå tross alt jeg som hadde altfor mye tid på tapetet... Han tenkte jo fort ikke på at jeg også hadde alle de timene på natten hvor han faktisk sover... hehe Kan kanskje høres ut som at han har hodet fullt med jobb og hus... og det er mange menn som har mer enn nok med det vettu... det er jo tross alt flere ting det der...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. mars 2007 Ja det er nok det jeg er fullstendig klar over, innerst inne, at han har alt for mye å gjøre. Kan jo ikke gjøre mer enn 2 ting samtidlig..! Men, vi får endelig kjøkken nå tirsdag i neste uke. Har venta siden vi flytta inn i oktober på at vi skulle få kjøkken!!! Men det mangler enda gulv og tak der inne, så er GANSKE spent på om det blir ferdig i løpet av helga da. men det MÅ det jo! Jeg går ikke med på at hele kjøkkeninnredninga skal stables i stua. Men i følge sambo så har vell ikke det noe å si, til så lenge... heh.. Skjønner godt hva du mener med å finne ting å bruke dagene på. Jeg synes derimot dagene går fort jeg da, men natta går treeeegt. Hadde det ikke vært for at jeg er gravid skulle jeg pussa opp hele huset selv. Ikke minst det soverommet jeg nå har venta på å få i 6 måneder!! Så nå har jeg bestemt at et annet et skal pusses opp midlertidig, slik at jeg får litt mer ro i kroppen. Så mye som skal gjøres på det andre rommet, men på 'dette' skal det derimot omtrent bare skiftes vindu.. Men som sambo sa ikveld "men det som skal gjøres det inne tar jo bare 3 timer, trenger jo ikke å gjøre det enda?" JO, det skal gjøres nå!! Han trur det at dette fungerer på samme viset som klokka på steikovnen. At ungen ikke kommer ut før 'klokka ringer'. Men alt kan jo skje!
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #8 Skrevet 21. mars 2007 be han still den klokka for meg er du snill Jeg har jo opprinnelig termin om 2 dager da...
Mamma&LilleKrølle Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 21. mars 2007 hehe, skal gjøre det;) Her er den innstilt på 18.mai da;) gir meg ikke på den datoen jeg, det er 1.termin. 2.term.(ul.term) er 15 dager senere. Men den har jeg ingen tru på. Hehe, men hun kommer nok ut når hun er klar. Vil jeg tro! Nei nå skal jeg hoppe i seng igjen. Gå hvertfall.. Ha ei fin natt da, og den kommende fødselen som starter om 2 dager;) *natta*
Gjest Skrevet 21. mars 2007 #10 Skrevet 21. mars 2007 fikk UL termin satt 23 dager senere jeg da... 16.4 Men når vi teller de 280 dagene +/- 14 som er WHO gjennomsnittet... og legger til at vi vet NÅR pga utenlandsopphold, ja så er 16.4 HELT på trynet... men 2.4 er mer midt i sjiktet... Spørs nok om ikke det er endel juks ute å går om jeg skulle havne på føden før mange over tiden her inne... Hodet er riktignok festet, mormunn er 3cm åpen og skjededelen er myk og fin... også er proppen vekk og det er 3. barnet... Stoler på at han stiller klokka rett jeg... hehe Har spist og trålet for nyheter, så nå er det på tide å prøve lykken under dyna igjen ja... så gjenstår det bare å se når man må opp igjen Nattinatt ",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå