Gå til innhold

Kanskje litt dumt spørsmål, men

Anbefalte innlegg

hvor lange er babyene/barna deres? Får stadig kommentarer på at Julie Angelica er så lang, og noen ganger virker det som om det er i negativ forstand, og det sårer meg litt faktisk. I mine øyne er hun jo verdens nydeligste unge og perfekt på alle måter:)

Hun er 8,5 mnd og bruker str 80, som jo er ett års str. Hun er nesten 80 cm lang. Målte henne til 79 cm selv, men får vel eksakte mål i april på helsestasjonen. Hun var 51 cm når hun ble født.

Hun er lenger enn mange på sin alder, men det kan da ikke ha noe å si? Alle er jo forskjellige, og jeg for min del er glad så lenge hun er frisk og rask:)

Fortsetter under...

Elvira er veldig kort, hun er 66 cm å en liten klump, MEN verdens herligste klump !

Venninna mi si jente er veeldig lang igjen, 54 cm ved fødsel å også helt nyyydelig !

Dem mener det HELT SIKKERT IKKE som noe negativt, hvorfor i alle dager skulle det være negativt ?

Lange eller korte, dem er bare nydelige de små bebisene våres:)

Snuppa mi er 67 lang. Men, jeg har veldig små barn, eldste er til utredning pga dette.

Så lenge de er friske og raske er det bare tull å kommentere hvor store eller små de er synes jeg. Bra at ikke alle er like, det hadde vært utrolig kjedelig! Det jevner seg jo ut når de blir eldre, da slutter man å sammenligne og kommentere så fælt.

Tror det er slik det er å ha babyer jeg - alle føler de har rett til å ha meninger om det meste:) Barn vokser i rykk og napp, så selv om 80 er ettårs størrelse så er jo ikke jenta di for lang selv om hun bruker det nå. Junior her bruker også mest 80 nå, og treåringen bruker str 110, så jeg har også store barn, og det er mange som har påpeket det, men det er ikke noe å bry seg om selv om det kan være både irriterende og sårende i blant.

Jeg får høre at min datter er liten og hu var 68,5 cm lang da hu var 7 mnd, har ik fått målt henne enda...og det er ik moro å høre slikt....Jeg syne hun er passe stor og hu bruker klær ifra 74 te 86...Blir litt lei meg, når folk sier slik...Syntes babyene er herlige uansett hvor korte eller lange de er....folk burde heller se på personligheten deres istedenfor

Vår var 73 cm på helsest. sist, han er født 6. Fikk kommentarer fra svigermor før jul, om at han så ut som en baby på 8-9 mnd. Verste tullet jeg har hørt. Men det er bare å heve seg over slike kommentarer, jenta di er helt perfekt:) Fyller seg selv på langs og på tvers, hva mer kan man forlange, hehe. Kos deg med 80,5 cm perfekt barn:)

Annonse

Godt å se så mange ålreite svar her. Hun har jo noen å slekte på. Jeg er 180cm høy og pappaen er 185cm. Er bare så irriterende når jeg skjønner at folk er negative. Skjønner ikke poenget liksom. Om hun er lang og slank eller kort og rund spiller vel ingen rolle. Tusen takk for svar jenter:)

hun er jo sikkert litt lang for alderen men at det skal være negativt det skjønner jeg ikke.. hadde jo vært kjedelig om alle var like lange....?;)

jenta mi er heller kort for alderen, ca 67cm nå... men syns ho er perfekt selvom mange påpeker hvor liten ho er.. håper ikke de mener det negativt da! syns det er lite snilt om noen sier datteren din er lang i negativ forstand!

jeg har sagt til en venninne at gutten hennes er lang.. han er like lang som jenta mi og er 5 måneder.. men har aldri ment det negativt.. bare morsomt når han er like lang som jenta mi på 8 månder.. ho syns såklart jenta mi er liten igjen:o)

alle babyer er herlig, min lille får hele tiden høre at han er lang han er 76 cm når han var 8 mnd. bruker str 80-86. alle barn r forskjellige. se eller på personligheten ja.

ikke bry deg om hva alle andre sier. dethar jeg gort. jenta di er nok helt perfekt for deg. kos dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...