Gå til innhold

kreps eller løve???


mammasgojente

Anbefalte innlegg

jeg er ikke så inne på dette med stjernetegn, men bare lurte på når er skillet for kreps/løve?? emma er født 14 juli..

 

noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har en liten krepsefrøken, som meg;-)

 

Det er visst noe "rare" skiller, Carina opererer med 22. juli som skille, og jeg fant 23. - etter det er de løver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når min lille tass bare lærer seg å sove natten gjennom så skal jeg holde meg i senga midt på natta, ja! :o)

 

Jeg tenkte bare så veldig på at jeg måtte sende en beskjed til Hoppetussa før hun skulle avgårde... (Som da riktignok ikke ble noe av, men, men...) Så jeg måtte liksom bare få det ut av hodet når jeg allikevel var oppe og ammet Karsten. Og da "måtte" jeg bare titte på de siste innleggene med det samme. Utrolig hva den avhengigheten kan gjøre med deg, altså!! ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, men du sov vel godt etterpå, da - etter å ha fått dette ut av hodet! Jeg er våken på natten, jeg også! Men jeg er jo så trøtt etter å ha ammet jeg bare stuper i seng igjen... da er jeg iallefall langt unna dataen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hender at jeg tenker så veldig på ting at jeg ikke får sove så godt. Jeg er et "liste-menneske". Så i blant står jeg opp midt på natten for å skrive en liste over ting jeg må huske... Da sover jeg så mye bedre etterpå! Ellers blir jeg bare liggende og tenke om og om igjen på det jeg skal huske til dagen etter... (Og dagen etter våkner jeg stup-trøtt og har som regel glemt halvparten av det jeg skulle huske!) :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Det er jo som å høre meg selv;-) Jeg skriver også lange lister, og de er helst på nattbordet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...