-eljo- Skrevet 20. mars 2007 #1 Skrevet 20. mars 2007 Hei .. Hadde vært på butikken å handlet idag. Skulle bære to litt tunge poser med varer opp trappa (bor i 2.etasje), da jeg plutselig fikk så store smerter i livmora at jeg måtte sette meg ned. Fikk kommet meg opp med varene og fikk lagt meg på sofaen. Smertene lignet ikke på mens-smerter. Lå der en halvtime med smertene før de gikk over. Har ikke hatt noen blødninger etterpå, men har hatt litt ubehag i livmora. Noen som har vært borti noe lignende.. Er 10+3 idag. Takker pent for svar ..
gobop Skrevet 21. mars 2007 #2 Skrevet 21. mars 2007 Håper du er bedre i dag - ville uansett ringt legen. Jeg synes det høres ut som kramper av noe slag, men hvis det ikke ligner på menssmerter, så vet jeg ikke... Lykke til i hvertfall!
-eljo- Skrevet 21. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2007 Takk for svar gobop:).. Kjenner at jeg er øm nede i livmora etter episoden igår, men har ikke smertene lenger:). Snakket med legekontoret som mente det kunne være livmora som strakk seg veldig da jeg løftet ganske så tungt. Har ikke hadd noen blødninger enda heller, så da går alt sikkert så bra:)..
nikoline, prinsen og prinsessa Skrevet 21. mars 2007 #4 Skrevet 21. mars 2007 Hei. Du må huske å holde deg unna tunge løft!! så tidlig i graviditeten er faren for SA stor, og man bør ungå tunge løft og fall. Vennina til mamma skulle løfte en bøtte med vann, og fikk så vond at hun mistet bebyen Så vær forsiktig = )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå