Gå til innhold

Pearly til salgs?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke tenkt så mye på pris ennå, men vi blir vel enige. Det er ca 1 år siden jeg kjøpte den, men har brukt den bare i 8 mnd. Den kostet ca 3500,-. Hva med 2300,-?

Dette har jeg kopiert fra buenaventura.no ang. variable sykluser:

"Kan jeg bruke PFC?

Kvinner i fruktbar alder

JA! De fleste har stabile sykler på 26-32 dager. Slike tolker PFCene enkelt. Variable sykler eller temperaturer vil sikkerhetsmessig føre til flere røde dager. Dette kan ikke lastes PFCene; de gjør bare jobben sin. Det er heller brukerens syklus som ikke er i balanse. Dette er for mange vanskelig å høre, men intuitivt vet de at noe ikke er som det skal være. I slike tilfeller er det sannsynligvis bedre å søke eksperthjelp for å få syklusen tilbake til det normale. En PFC vil da være en perfekt partner. Gang på gang har vi sett at temperaturforløpet bekrefter når syklusen er normal igjen!"

Min erfaring:

Noen dager +/- går greit. Jeg har veeeeldig variable sykluser. Alt fra 28 til 45 dager. Får da ganske mange røde dager, men flest grønne. De selger en progesteronkrem på buenaventura som visstnok skal få orden på syklusen ganske raskt, dersom dette skulle være et problem.

Grunnen til at jeg vil selge min, er at jeg er er altfor vimsete og glemsom av meg. Man bør måle på morgenen når temperaturen er mest nøytral før kroppen og musklene "varmes opp", og til omtrent samme tid hver dag. Dette klarer jeg å glemme ganske ofte. Kommer på det etter at jeg har stått opp og dusjet osv. Gikk på p-piller før, og klarte til stadighet å glemme å ta den også. Har derfor bestemt meg for å gå over til prevensjon som jeg slipper å huske hver dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8709001-pearly-til-salgs/#findComment-8716205
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...