-carina- Skrevet 20. mars 2007 #1 Del Skrevet 20. mars 2007 Heisann! Håper alt står bra til med deg og Emma! ) Kommer du en liten tur på treff i morgen også? ) Nå må jeg se å finne senga her... Karsten har sovet litt urolig i det siste. Tror det er på vei til å bedre seg, men best å få litt søvn i fall det blir mye springing frem og tilbake i natt... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammasgojente Skrevet 20. mars 2007 #2 Del Skrevet 20. mars 2007 jeg satt akkurat og tenkte på det. jeg tror kanskje ikke det. vi skal dra til london fredags morgen, og innen da så må jeg få vasket alle klærne, pakke, kjøpe reisetrille etc.. men har lyst så har ikke helt bestemt meg ennå.. håper Karsten oppfører seg slik at du får sovet litt da.. Emma er utrolig sutrete for tiden så håper at det endelig er tenner på gang.. hun vil helst sitte oppå meg hele tiden og ha min oppmerksomhet og da er man ganske låst er litt spent for nå skal emmas pappa få hilse på henne igjen og han har ikke sett henne siden september... håper hun er litt mindre sutrete da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå